Společnost dm změnila Black Friday na Giving Friday. Rozhodla se věnovat pět procent z obratu uskutečněného dne 23. listopadu 2018 dvaceti vybraným organizacím, které podporují děti a mládež ve smysluplném využití volného času.
V pátek 23. listopadu ovládl prodejny dm Giving Friday. Tato neotřelá obdoba známého nákupního šílenství jménem Black Friday nepřinesla zákazníkům v dm jen v obchodech obvyklé slevy, ale i dobrý pocit, že svým nákupem pomohli udělat ze světa kolem nás o trochu lepší místo pro život. Společnost dm drogerie markt se rozhodla využít tento den jinak než většina dalších obchodníků: Z celkového obratu, který se uskutečnil v pátek 23. 11. ve všech prodejnách a v online shopu dm, věnuje pět procent ve prospěch vybraných organizací, které podporují děti a mládež ve smysluplném využití volného času. Celkem dm věnuje 20 organizacím částku 1,7 milionu korun.
Podpora mladé generace je důležitá
Z vybrané částky, již uskutečnili svým nákupem zákazníci všech prodejen i online shopu dm, se může těšit 20 organizací z celé České republiky, které se věnují dětem a mladým lidem v jejich rozvoji a které jim svou aktivitou dávají potřebné zázemí a smysluplnou činnost.
Lokální organizace navrhli spolupracovníci dm a z nich odborná porota vybrala 20 finalistů, mezi které budou finanční prostředky rozděleny. Seznam organizací, které společnost dm podpoří, je uveřejněn na adrese www.dm.cz/giving-friday.
Zákazníci mohli získat více než jen dobrý pocit
Pro zákazníky, kteří v pátek 23. 11. přišli do některé z prodejen dm a uskutečnili zde svůj nákup, přichystala společnost dm překvapení v podobě možnosti zakoupit si tzv. black box, tedy speciální limitovanou edici oblíbeného dm boxu. Ani zákazníci, kteří se rozhodli podpořit Giving Friday z pohodlí domova, nebyli o speciální edici black boxu ochuzeni,
mohli jej zakoupit i online. Pět různých variant black boxu s prodejní cenou 249 korun bylo naplněno produkty s hodnotou téměř tisíc korun. Celkem zákazníci v průběhu pátečního dne zakoupili přes sedm tisíc black boxů, čímž pomohli navýšit výslednou částku.
„Giving Friday přinesl veliký úspěch a krásnou částku právě díky našim zákazníkům a jejich nákupům ve všech našich prodejnách a v online shopu dm. Těší nás, že díky nim můžeme nyní každou z 20 vybraných organizací podpořit částkou 85 tisíc korun,“ uvádí Martina Horká, jednatelka společnosti dm.
Pomoc napříč Evropou
Pod mottem {Společně} jeden pro druhého společnost dm již několik let zastřešuje své aktivity společenské odpovědnosti.
Velký důraz přitom klade na lokální působení firmy ve svém okolí. K myšlence Giving Friday se ale tentokrát připojily i některé z dalších evropských zemí, ve kterých má společnost dm své zastoupení. V České republice, na Slovensku, v Rakousku, Německu a Chorvatsku se tak díky aktivitě Giving Friday celkem rozdělí 1,7 mil. eur na dobročinné účely.