Týdeník Profit pro vás připravil soutěž. Vyhrát můžete jeden z pěti výtisků publikace EMOCEnomie, které do soutěže věnovalo nakladatelství Fragment.
Foto: Fragment
Soutěžní otázka: Která emoce si myslíte, že patří mezi sedm zmapovaných v knize EMOCEnomie? (existuje tedy sedm správných odpovědí a nám postačí kterákoliv z nich)
Svoji odpověď zašlete do 13.2. na email soutez@profit.cz a nezapomeňte prosím připojit vaši adresu pro zaslání případné výhry.
O knize:
Kniha radí, jak pracovat s emocemi například při řízení zaměstnanců nebo jejich výběru. Její autor Dan Hill čtenáře seznamuje s konkrétními postupy interpretace emocí ve výrazu tváře, a zájemci tak získají povědomí o emocích v pojetí značky, v reklamě, maloobchodě, službách nebo při internetovém prodeji. Kniha obsahuje výmluvné citace, grafy i přehledné tabulky, a nechybí ani řada příkladů z praxe.
Vyhlášení soutěže o knihu EMOCEnomie:
Zájem zasoutěžit si o knihu EMOCEnomie, kterou do soutěže věnovalo nakladatelství Fragment byl značný.
Všech pět výtisků proto v nejbližších dnech rozešleme výhercům, kterými jsou:
I. Křenová, Zlín
M. Vodák, Praha
H. Mahdalová, Přeštice
O. Dvořák, Brno
K. Bezrodná, Praha
Výhercům gratulujeme a těm, na které se štěstí neusmálo přejeme trochu toho štěstíčka v příští soutěži.