HLASY ČTENÁŘŮ(reakce na Téma z Profitu č. 24/2005) Podle průzkumu společnosti Factum si lidé myslí, že nejslabším článkem těchto velkých řetězců je kvalita jejich personálu. Skutečně - není problém narazit na znuděnou nervózní prodavačku, která práci v hypermarketu bere jako špatně placenou brigádu a podle toho se i chová - když ji vyhodí, zítra ji hned přijme konkurenční řetězec.
**HLASY ČTENÁŘŮ (reakce na Téma z Profitu č. 24/2005) Podle průzkumu společnosti Factum si lidé myslí, že nejslabším článkem těchto velkých řetězců je kvalita jejich personálu. Skutečně - není problém narazit na znuděnou nervózní prodavačku, která práci v hypermarketu bere jako špatně placenou brigádu a podle toho se i chová - když ji vyhodí, zítra ji hned přijme konkurenční řetězec. Ze zkušeností svých známých vím, že požadavky těchto velkých obchodů na zaměstnance jsou minimální a dokonce čím dál tím menší, protože za daných podmínek tam prostě nikdo nevydrží pracovat. A když už náhodou přijdu do velkého řetězce, kde se ke mně jako k zákazníkovi chovají mile, zjistím, že mi s odborným výběrem nikdo neporadí. Takže když skutečně potřebuji poradit, jdu nakoupit do menších obchodů, kde ale pracují nadšenci informovaní v daném oboru. A jdu tam nejenom pro informaci ale i pro samotný nákup, i když bohužel řada lidí bere tyto malé obchůdky (typicky s elektronikou) jen jako bezplatné informační místo a tu samou věc pak nakoupí levněji v hypermarketu. Důležitá pro mne totiž také následná snadná reklamace a perfektní zákaznický servis.