PRAHA (hns) - Náročnější klientelu, která musela za bankovními službami do ČSOB, začne razantněji oslovovat Poštovní spořitelna (PS). Ta byla doposud zaměřená jen na prodej jednoduchých bankovních produktů. „Zvýšili jsme letos počet klientů o 129 tisíc na více než milion. Řada z nich nejsou lidé, kterým by stačila pouze vkladní knížka. Rovněž tak nebydlí jen v obcích do dvou tisíc obyvatel, kde není nic jiného než pošta. Mají vyšší nároky na nabízené služby,“ tvrdí ředitelka PS Vlasta Dolanská.
Matka Poštovní spořitelny - ČSOB - nyní jedná s ministerstvem informatiky o investici do modernizace poštovních poboček a kromě toho připravuje několik nových produktů. K těm nejvýznamnějším patří bezdokladová obsluha vkladních knížek, pojištění platebních karet proti ztrátě a krádeži, eurokonto, postžirový účet pro děti mezi dvanácti a patnácti lety a možnost zpřístupnění investic do fondů ČSOB: konzervativního, vyváženého, růstového a dynamického, lišících se mírou rizika. Další novinkou PS má být od února 2004 internetové bankovnictví a nabídka expresních úvěrů bez ručitele.