Menu Zavřít

INTERNETOVÁ TRŽIŠTĚ

4. 10. 2001
Autor: Euro.cz

Přehledová studie

CIF24

Místa pro mezipodnikový obchodní styk – internetová B2B tržiště – patří mezi perspektivní a dynamicky se rozvíjející sektory internetového byznysu. Firma může nyní velmi levně a transparentně vyhledávat suroviny či služby, které potřebuje pro vlastní výrobu. V některých průmys–lových odvětvích (například v chemii) je jedním z významných problémů každého podniku, jak sehnat schopného a nezkorumpovaného nákupčího. A právě nakupování přes internetová B2B tržiště je jednou z cest, jak lépe vidět nákupčím „pod prsty . O B2B tržištích, které zlevňují a optimalizují nákupy mezi firmami, velmi systematicky pojednává právě vydaný český překlad knihy autorů Arthura Sculleyho a Williama Woodse. Přílohou studie jsou navíc charakteristiky jedenácti významných internetových tržišť (např. e–Chemicals, e–STEEL, MetalSite, PaperExchange či PlasticsNet). Pro české čtenáře, kteří chtějí o tomto tématu získávat pravidelně aktuální informace, zřídil nakladatel knihy ve spolupráci s FSI ČVUT a společností CenTrade webovou stránku www.B2Bexchange.cz.

Sculley, A., Woods, W.: B2B Internetová tržiště. Revoluce v obchodování mezi firmami. Grada Publishing, Praha 2001. 192 stran.

  • Našli jste v článku chybu?