Společnost Intersport, která se zaměřuje na prodej sportovních potřeb, chce do roku 2010 ztrojnásobit tržní podíl z nynějších deseti na 30 procent. Za tři roky by tuzemská síť měla čítat 45 až 50 obchodů proti nynějším 22. Ještě letos by měly být otevřeny čtyři prodejny.
Společnost Intersport, která se zaměřuje na prodej sportovních potřeb, chce do roku 2010 ztrojnásobit tržní podíl z nynějších deseti na 30 procent. Za tři roky by tuzemská síť měla čítat 45 až 50 obchodů proti nynějším 22. Ještě letos by měly být otevřeny čtyři prodejny.
Podle zástupců Intersportu by investice do nových prodejen mohly do roku 2010 představovat 190 až 330 milionů korun. Náklady přitom nesou franšízanti, kteří prodejny vedou. Intersport dodává know-how včetně analýzy místa, rozvržení prodejny či finančního poradenství a také marketingovou podporu.