Proč je dobré investovat do oblasti zpracování dat a co vaší firmě tato investice přinesla?
VÁCLAV HRUBÝ • vedoucí týmu campaign managementu, Česká spořitelna
Taková investice rozhodně není k zahození.
Konkrétně nám umožnila strukturovaný, analytický přístup ke klientským datům a využití výstupů z těchto analýz pro další prodej produktů a služeb našim klientům. Díky těmto investicím dokážeme oslovit mnoho různých skupin klientů v relativně krátkém čase a dokážeme jít naproti jejich potřebám. Umíme tak lépe využít potenciál naší klientské databáze a být efektivnější v prodeji.
JOLANA KOLARÍKOVÁ • ředitelka úseku marketingu a PR, Česká podnikatelská pojišťovna
Situace na trhu, který je velmi konkurenční, vede pojišťovny k tomu, aby se snažily o stabilizaci portfolia svých stávajících zákazníků. Bližší poznání klienta a tím naplnění jeho aktuálních potřeb v tomto případě hraje zásadní roli. Implementace řešení campaign managementu a správně zvolená obchodní strategie se ukázala být správnou volbou, což dokazují samotné výsledky. Díky přesnému cílení kampaní s průměrnou responsí 10,91 procenta jednoznačně patříme ke špičce v pojišťovacím sektoru.
JAN ŽEBROK • senior marketing manager – CRM, Telefónica Czech Republic
Prostředky, které jsou cíleně a včas investovány do zpracování, interpretace a také pochopení dat, zkracují dobu, která je potřebná k reakci na nové požadavky a rostoucí očekávání trhu od našich služeb a technologií.
Díky investicím tak měníme hodnotu uloženou v datech na hodnotu pro naše zákazníky a jsme efektivnější v našich aktivitách. Současně si otevíráme prostor pro inovace, které nás výrazně odlišují od konkurence a mění svět telekomunikací.