Menu Zavřít

Jak nebudovat dobrou image

20. 12. 2004
Autor: Euro.cz

GLOSYNedostatek podnikatelské morálky je v posledních dobách v českých krajích notoricky obehranou písničkou. Tento trend je živen především tuzemskými podnikatelskými subjekty. Infekce se nicméně úspěšně šíří, alespoň do nadnárodních obchodních sítí.

GLOSY Nedostatek podnikatelské morálky je v posledních dobách v českých krajích notoricky obehranou písničkou. Tento trend je živen především tuzemskými podnikatelskými subjekty. Infekce se nicméně úspěšně šíří, alespoň do nadnárodních obchodních sítí. Deset z jedenácti představitelů řetězců, z nichž mnozí jsou renomovaní zahraniční manažeři, prakticky bez omluvy bojkotovalo předem dojednanou schůzku sdvěma ministry a jedním vysoce postaveným představitelem ministerstva třetího. To vše v situaci, kdy je ve hře možná regulace některých obchodních praktik týkajících se právě řetězců. Ve chvíli, kdy image nadnárodních obchodních řetězců je v očích lidí velmi nelichotivá, neboť je veřejnost viní tu z krachů malých prodejců, jindy zase z kácení stromů. Řetězce, a právě ty nadnárodní, by přitom měly být vzorem korektní komunikace, už proto, že právě ony jsou v přímém kontaktu se spotřebitelem, kterému chybí informační osvěta.

  • Našli jste v článku chybu?