GLOSY Za služby konzultantů v oboru vztahů s veřejností se v Česku platí několik tisíc korun za hodinu. Asociace public relations agentur minulý týden zveřejnila průzkum, který potvrzuje dlouhodobý trend ekonomiky, že zisky si již nerozděluje zemědělství a průmysl, ale stále více ukusují z koláče sofistikované služby založené pouze na myšlenkách.
**GLOSY
Za služby konzultantů v oboru vztahů s veřejností se v Česku platí několik tisíc korun za hodinu. Asociace public relations agentur minulý týden zveřejnila průzkum, který potvrzuje dlouhodobý trend ekonomiky, že zisky si již nerozděluje zemědělství a průmysl, ale stále více ukusují z koláče sofistikované služby založené pouze na myšlenkách. Co vlastně takový PR-konzultant „vyrábí“? Rady! Jeho práce spočívá především v tom, aby se jeho klienti dostali do médií v pozitivním světle, a naopak aby snížil dopady negativních zpráv, které by mohly uškodit. Hlavně tedy mluví, mluví a mluví. Mezitím vymýšlí, jak v zájmu klientů mluvit co nejlépe. Zástupci tradičních odvětví se na ně dívají všelijak, ale jasné, že tudy vede cesta do budoucnosti. Základní výroba se koncentruje do obřích technologických celků, ale specializované služby operují na trhu samostatně.