Wincott People Group výkonný ředitel Jan Hendrych byl jmenován výkonným ředitelem a předsedou představenstva společnosti Wincott People Group. Bude zodpovědný za řízení firmy a investiční aktivity skupiny. Společnost se zabývá personálním leasingem zaměstnanců především dělnických profesí asi pro stovku klientů v oblasti automobilového průmyslu a strojírenství a působí hlavně na trzích České republiky, Slovenska, Německa, Rakouska a Polska.
Jan Hendrych vystudoval Vysokou školu báňskou – Technickou univerzitu Ostrava a University of Bradford ve Velké Británii. Má téměř dvacet let zkušeností v oblasti financí a řízení ve firmách Ernst & Young, DDB a Ogilvy & Mather. Ve Wincott People dosud působil jako chief financial officer. Hovoří česky, anglicky a francouzsky. Je ženatý.
1
NYDRLE Jiří Tvrdek • head of design Do funkce head of design komunikační agentury Nydrle ze skupiny Kindred Group nastoupil zkušený web designér Jiří Tvrdek.
V novém působišti má na starost vedení webdesignérského týmu, nastavení nových interních procesů a personální posílení.
Před příchodem do společnosti Nydrle pracoval Jiří Tvrdek naposledy jako senior visual designer v digitální agentuře Fjord, patřící poradenské společnosti Accenture, předtím jako freelancer například pro Knihy Dobrovský, Hanák nábytek nebo výrobce nožů Mikov. Podílel se také na tvorbě nového uživatelského rozhraní českého prodejce elektroniky Alza.cz a v minulosti spolupracoval s českým konzultantem tvorby webových stránek Janem Řezáčem.
2
APOGEO Jiří Žežulka • tax policy & controversy manager Jiří Žežulka (33) nastoupil do nově vzniklé funkce tax policy & controversy manager ve skupině Apogeo, v rámci které bude mít na starost daňovou politiku a řešení daňových sporů. Jeho specializací je poradenství v oblastech daňové kontroly, prevence daňových rizik, tax compliance a procesních postupů správce daně. Ve své praxi se dříve zabýval strategií a koncepcí Finanční správy ČR, tvorbou metodických a taktických postupů boje s daňovými úniky, koordinoval spolupráci správce daně s orgány činnými v trestním řízení a Finančním analytickým útvarem Ministerstva financí ČR. Zároveň byl odpovědný za vyšetřování případů nejrozsáhlejších daňových úniků a spolupracoval na tvorbě daňové legislativy. Od roku 2002 Jiří Žežulka působil v daňové správě, přičemž více než pět let na vysokých manažerských postech. Od roku 2011 vedl na Generálním finančním ředitelství (GFŘ) Odbor řízení rizik a od roku 2014 vykonával funkci zástupce generálního ředitele GFŘ.
Žežulka publikuje a přednáší zejména v oboru daňové a finanční kriminality. Má rád rychlá auta, italskou gastronomii a divadlo.
3
CANON CZ Petr Marc • sales manager pro solutions & CBS Nově otevřenou pozici sales manager pro solutions & CBS ve společnosti Canon CZ zastává od 1. února Petr Marc. Vytvořením této pozice potvrzuje Canon CZ svůj rostoucí důraz na oblast dokumentových služeb a řešení. Hlavním úkolem v nové funkci bude vedení obchodního týmu CBS/IM a implementace schválené obchodní strategie a metodologie s důrazem na rozvoj nového a stávajícího obchodu. Po dobu pověření bude zároveň Petr Marc i nadále zastávat pozici implementation & services development manager pro oddělení CBS.
Do společnosti Canon CZ nastoupil Petr Marc v srpnu 2015. Během své předchozí pracovní kariéry působil mimo jiné ve vedoucích funkcích v obchodu a poradenství společností Microsoft, Exact nebo Deloitte. 4
AMI COMMUNICATIONS Jana Olejníková • account managerka Do pozice account managerky v AMI Communications nastoupila Jana Olejníková.
V PR agentuře se bude věnovat klientům z oblasti informačních technologií, zajišťovat strategické poradenství, media relations a organizaci eventů pro ICT klienty a zapojí se také do vyhledávání nových příležitostí.
Jana Olejníková má několikaletou praxi z public relations z oblasti informačních technologií. Své zkušenosti čerpala u společností, jako jsou Siemens, Nokia Siemens, DNS a agentura AC & C Public Relations. Do AMI Communications přichází z kreativní agentury Made by Vaculik. Tři roky se také věnovala interní komunikaci společnosti Ahold.
Olejníková vystudovala Podnikohospodářskou fakultu VŠE v Praze. Hovoří plynně anglicky, španělsky, rusky a částečně hebrejsky. Ve volném čase ráda cestuje nebo se věnuje veřejně prospěšným činnostem v dobrovolnickém centru Lékořice.
5
JLL Valerie Tomanová • junior analytička Valerie Tomanová posílila tým průzkumu realitního trhu společnosti JLL jako junior analytička. Je zodpovědná za sběr a analýzu dat z realitního trhu a hlavní oblastí jejího zájmu je český trh industriálních a skladových nemovitostí.
Tomanová nastoupila do JLL v květnu 2015 jako junior účetní oddělení správy nemovitostí a byla zodpovědná za fakturaci, finanční zprávy a komunikaci s klienty i nájemci. Před nástupem do JLL pracovala jako asistentka a marketingová koordinátorka v architektonickém studiu Casua v Praze.
Valerie Tomanová v současné době dálkově studuje na Ekonomicko-správní fakultě Masarykovy univerzity v Brně. Mluví česky, anglicky a rusky. Mezi její koníčky patří jóga, knihy a cestování.
6
CIMEX Petra Kůlová • marketingová ředitelka Skupina Cimex se rozhodla posílit své marketingové oddělení a do pozice marketingové ředitelky jmenovala Petru Kůlovou. Během své dvacetileté marketingové kariéry působila Kůlová na vysokých manažerských postech v mezinárodních firmách i v reklamních agenturách. Ve své nové roli bude zodpovědná za marketingové aktivity celé skupiny Cimex.
Před příchodem do Cimexu Petra Kůlová šest let řídila marketingovou komunikaci společnosti Vodafone. Jako marketingová a PR manažerka společnosti Markland byla zodpovědná za marketingové aktivity obchodního domu Kotva. Působila v reklamních agenturách McCann Erickson nebo Lowe GGK.
Kůlová je absolventkou Anglo-americké univerzity v Praze. Má ráda adrenalin, a proto se ve volném čase věnuje netradičním koníčkům, jakými jsou windsurfi ng, parkur, kitesurfi ng nebo vodní a sjezdové lyžování.
7
OMV ČR Michal Janda • vedoucí marketingu S účinností od 1. února byl do funkce šéfa marketingu OMV Česká republika jmenován Michal Janda. Bude zodpovědný za veškeré marketingové a komunikační aktivity společnosti OMV v České republice. Ve funkci šéfa marketingu střídá Lucii Mašínovou, která nastoupila na mateřskou dovolenou.
Do OMV Česká republika nastoupil Michal Janda v roce 2012, a to nejprve jako marketingový specialista, později se stal online manažerem. V těchto funkcích se podílel na přípravě kompletní marketingové strategie a rozpočtů OMV v ČR. V roce 2014 přestoupil v rámci skupiny OMV na Slovensko a stal se šéfem marketingu OMV pro Slovenskou republiku. Svou profesní kariéru zahájil Michal Janda v marketingovém týmu společnosti Linde Material Handling, v obdobné pozici poté působil také ve společnosti Henkel CZ.
Janda rád sportuje, ve svém volném čase se nejraději věnuje golfu a lyžování.
8
DiMenSion DAtA Lucie Mikolášková • finanční ředitelka Od 1. března se finanční ředitelkou a členkou vrcholného managementu společnosti Dimension Data Czech Republic stává Lucie Mikolášková. Bude se zaměřovat na řízení týmu finančního a logistického oddělení, finanční reporting, přípravu rozpočtů, řízení interních a externích finančních auditů, zvýšení efektivity podpůrných procesů společnosti i sladění finančních a logistických postupů po realizované fúzi Dimension Data a NextiraOne v ČR.
Lucie Mikolášková působila ve společnosti NextiraOne od roku 2005, od ukončení studií na VŠE v Praze. Do roku 2011 zde zastávala pozici finanční kontrolorky. Po návratu z mateřské dovolené, v roce 2014, nastoupila do již sloučené společnosti Dimension Data, a to do pozice finanční manažerky, kterou zastávala až do současnosti.
Mikolášková se ve volném čase věnuje své rodině. Před narozením dvou dcer cestovala se svým manželem po Evropě v sedle motorky Honda Varaderot.
O autorovi| PŘIPRAVILA • redakce (spolecnost.euro@mf.cz)