Marketingové oddělení J&T Banky vede od dubna Jan Horák. Do J&T Banky přichází z Raiffeisenbank, kde zastával pozici šéfa digitální akvizice a budoval digitální strategii pro Raiffeisenbank International ve Vídni. V novém působišti střídá Petra Málka, který po více než 15 letech působení v marketingu přechází do oblasti business developmentu napříč skupinou J&T. Jan Horák během své pracovní kariéry pracoval v marketingových a obchodních odděleních předních bank na českém trhu. Svou pracovní kariéru v oblasti flnancí zahájil v mBank. V Citibank Europe působil ve vedoucích pozicích online marketingu, digital developmentu a customer experience v rámci top afluentního segmentu retailového bankovnictví v České republice a Maďarsku. Aktivně se podílel na tvorbě marketingových a digitálních strategií, mediálním plánování a vytváření kampaní pro výkonnostní marketing či strategická obchodní partnerství. Hlavní úlohou Jana Horáka vjeho nové funkci je navázat na dlouhodobé budování značky banky a upevnit její pozici v prostředí, které je stále více digitální. •