NEW YORK (ČTK, tpk) – Mediálnímu gigantu AOL Time Warner vydržel nový název pouze tři roky po největší fúzi v americké historii. Zkratka AOL (America Online) totiž z názvu z rozhodnutí správní rady společnosti minulý týden vypadla.
Firma tím jen potvrdila to, co již všichni lidé z oboru věděli: spojení internetové společnosti s mediálně zábavním Time Warner se nepovedlo. Odstranění názvu však vzbuzuje i spekulace, zda vedení nehodlá ztrátovou divizi AOL prodat.
Podnik však podobnou motivaci nepřiznává. „Myslíme si, že nový název lépe odráží portfolio našich cenných aktivit a ukončuje zmatky mezi naším obchodním názvem a značkou America Online pro naše investory, partnery i veřejnost,“ zdůvodnil změnu názvu předseda správní rady firmy a její výkonný ředitel Richard Parsons. Název se nezmění hned, ale v příštích několika týdnech. Změna se dotkne loga firmy i způsobu, jakým si podnik dělá reklamu. Symbol „AOL“, pod kterým je možné akcie na burze obchodovat, se změní zpět na „TWX“.