Podnikatelský plán pro úspěšný start, Udo WupperfeldPodmínkou cílevědomého podnikání je vytvoření reálného a přesvědčivého podnikatelského plánu, zejména v případech, kdy se chcete ucházet o přízeň investorů či bank. Jak má tento plán vypadat, co musí obsahovat a jak ho sestavit?
Podnikatelský plán pro úspěšný start, Udo Wupperfeld
Podmínkou cílevědomého podnikání je vytvoření reálného a přesvědčivého podnikatelského plánu, zejména v případech, kdy se chcete ucházet o přízeň investorů či bank. Jak má tento plán vypadat, co musí obsahovat a jak ho sestavit? Na tyto otázky a řadu dalších odpovídá kniha německého poradce U. Wupperfelda, jejíž české vydání uvádí nakladatelství Management Press jako první svazek nové edice Malé a střední podnikání. Průběžná případová studie, četné kontrolní seznamy a tipy pomohou čtenáři formulovat a prezentovat cíle a strategie podnikání, určit trh, cílovou skupinu a konkurenci, jakož i plánování obratu, výsledku a financí tak, aby se jeho „byznys plán“ stal účinným nástrojem řízení. Zpracování podnikatelského plánu má rozhodující význam zejména pro začínající podnikatele nebo při zakládání nového podniku. Začínajícímu podnikateli nebo podnikateli připravujícímu zahájení nového podnikatelského projektu pomůže příprava podnikatelského plánu ujasnit si a kriticky přezkoumat cíle a strategie vlastního podnikání.