„Dohromady máme sedmatřicet fresh barů. Do konce roku jich chceme mít padesát,“ uvedl v rozhovoru pro týdeník Euro šéf a majitel Kofoly Jannis Samaras. Ten současně říká: „Rozvoj v této kategorii bude poměrně velký a je to směr, ve kterém budeme pokračovat. Počítáme s investicemi v řádech desítek až stovek milionů korun.“
Kofola plánuje i zahraniční expanzi. Aktuálně je v tendru na slovinskou společnost Radenska. „Kofola je malá firma a slovinský tendr není o tom, že máme v plánu nějakou velkou zahraniční expanzi. A hlavně Radensku nebereme moc jako zahraniční expanzi, ale spíš v rámci starého Rakouska-Uherska. V soutěži je poměrně velká konkurence, teprve se uvidí, jak dopadne,“ tvrdí Samaras.
Společnost Kofola počítá s tím, že pokud v tendru na Radensku uspěje, bude část produkce dovážet na český trh.
Stejně tak ale firma počítá s tím, že využije distribuční síť Radensky k prodeji některých svých produktů ve Slovinsku. „Značka vznikla za RakouskaUherska a na českém trhu historicky byla,“ upozornil Samaras.
Rozhovor se šéfem Kofoly najdete v dnešním vydání týdeníku Euro.
Čtěte také:
Kofola vzdala cenové války, přesto zvýšila tržby i zisk
Džusové bary Mangaloo: od rockového festivalu až pod křídla Kofoly
Kofola koupila síť fresh barů Mangaloo. Stala se lídrem na trhu