Menu Zavřít

Kofola letos rozšíří síť fresh barů na padesát

7. 4. 2014
Autor: Anna Vacková, E15

Český výrobce nápojů společnost Kofola chce investovat do rozvoje vlastní sítě fresh barů. Firma před rokem a půl koupila síť barů Ugo a před několika týdny i společnost Mangaloo.

„Dohromady máme sedmatřicet fresh barů. Do konce roku jich chceme mít padesát,“ uvedl v rozhovoru pro týdeník Euro šéf a majitel Kofoly Jannis Samaras. Ten současně říká: „Rozvoj v této kategorii bude poměrně velký a je to směr, ve kterém budeme pokračovat. Počítáme s investicemi v řádech desítek až stovek milionů korun.“

Kofola plánuje i zahraniční expanzi. Aktuálně je v tendru na slovinskou společnost Radenska. „Kofola je malá firma a slovinský tendr není o tom, že máme v plánu nějakou velkou zahraniční expanzi. A hlavně Radensku nebereme moc jako zahraniční expanzi, ale spíš v rámci starého Rakouska-Uherska. V soutěži je poměrně velká konkurence, teprve se uvidí, jak dopadne,“ tvrdí Samaras.

Společnost Kofola počítá s tím, že pokud v tendru na Radensku uspěje, bude část produkce dovážet na český trh.
Stejně tak ale firma počítá s tím, že využije distribuční síť Radensky k prodeji některých svých produktů ve Slovinsku. „Značka vznikla za RakouskaUherska a na českém trhu historicky byla,“ upozornil Samaras.

Rozhovor se šéfem Kofoly najdete v dnešním vydání týdeníku Euro.


Čtěte také:

Kofola vzdala cenové války, přesto zvýšila tržby i zisk

Džusové bary Mangaloo: od rockového festivalu až pod křídla Kofoly

WT100


Kofola koupila síť fresh barů Mangaloo. Stala se lídrem na trhu

  • Našli jste v článku chybu?