SABRIS CZ • Obchodním ředitelem společnosti Sabris CZ se stal zkušený manažer Branislav Komada. Jedním z jeho hlavních cílů je posílit pozici společnosti v poskytování IT služeb a zároveň aktivně vyhledávat nové oblasti rozvoje spojené zejména s využitím nových technologií, jako jsou SAP HANA či cloud. Sabris s ohledem na měnící se potřeby zákazníků týkající se dodávek služeb se zvýšenou hodnotou aktuálně posiluje v oblasti sdílených služeb.
HRDLIČKA • Od 1. ledna 2016 se výkonným ředitelem společnosti Hrdlička stal Jan Floriánek, který dříve působil jako výrobní ředitel. Martin Hrdlička, majitel společnosti, který doposud sám zastával pozici výkonného ředitele, se nyní zaměří na podporu aktivit celé podnikatelské skupiny Hrdlička Group. Do seskupení Hrdlička Group patří i společnost Hrdlička – Slovakia, Geodata Polska, vývojářská firma Intelis nebo realitní kancelář ERK v Písku.
2GIS • Pozice marketingové specialistky ve společnosti 2GIS se ujala Dana Špicarová. Jejím úkolem bude posílení povědomí o společnosti prostřednictvím marketingových i PR aktivit. Špicarová působila v minulosti v oblasti médií a jako marketingová ředitelka vedla komunikaci mediálního domu Albatros Media. Absolvovala obor marketingová komunikace na Fakultě multimediálních komunikací Univerzity T. Bati ve Zlíně. Ráda fotografuje, zajímá se o motorismus.
IDMZ • Česká komunikační agentura IDMZ provedla kompletní rebranding na značku Olmer ad a po 21 letech od svého založení se odhodlala zasadit do svého štítu jméno zakladatele a spolumajitele Zbyňka Olmera.
Společnost má nové logo, nový design webových stránek a reklamních předmětů. Česká komunikační agentura, která dnes nese název Olmer ad, vznikla v roce 1994 a během svého působení posbírala řadu ocenění na národní i mezinárodní úrovni.