Vývoj na slovenském trhu je podobný českému. Lidé i firmy na leasing rovněž nejvíce kupují osobní a lehká užitková auta. Proti loňskému prvnímu pololetí se objem leasingu na Slovensku meziročně zvýšil o desetinu na 19,8 miliardy korun, přičemž největší zájem byl tradičně o financování nákupů osobních vozů.
Rozmach zažívá leasing užitkových automobilů a ojetých vozů. Vyplývá to z údajů slovenské Asociace leasingových společností (ALS SR). „Leasing vzrostl ve všech komoditách,“ zhodnotil prvních šest měsíců letošního roku šéf asociace Miloš Randák. Nejsilnějším segmentem na slovenském trhu leasingu jsou osobní vozy, které tvoří téměř polovinu nákupů. Významný nárůst, o necelých 60 procent, dosáhly užitkové vozy, které se na celkovém objemu podílejí 2,5 miliardy korun. Téměř o 70 procent se zvýšil leasing ojetých vozů. Přes nápravu legislativy, která v předchozím období negativně ovlivňovala leasing nemovitostí, se v pololetí zájem o tuto oblast výrazně nezvýšil. Proti stejnému období loňského roku sice jeho objem vzrostl téměř dvojnásobně na 24 miliony korun, podle ALS jde ale stále o nízké hodnoty. Největší zájem byl o leasing průmyslových budov, supermarketů a úřadů. Nejúspěšnější společností na trhu je stejně jako v Česku společnost ČSOB Leasing, která za prvních šest měsíců roku uzavřela obchody za 3,5 miliardy korun. Následuje CAC Leasing Slovakia s obchody za 3,2 miliardy Sk a VB Leasing SK s 2,4 miliardy korun. Tři největší společnosti ovládají téměř polovinu trhu.