EURO Light
Protože Puma je už dnes jasným tvůrcem trendů, je jasné, kudy se bude ubírat rekreační běhání. Aktuální řadou běžecké obuvi totiž vrací běžce z ulic velkoměst, kudy se valí desetitisíce půl i celomarantonců, do přírody, k tichému, koncentrovanému, snad dokonce k meditativnímu pohybu. Zápecníky snad potěší alespoň další z povedených a mimořádně srozumitelných kampaní značky, z níž představujeme dva snímky. Puma to dělá vážně inteligentně. Místo milých zvířátek by pocit příjemné lehkosti mohla navodit například informacemi, že kolekce využívající technologii Lite Injection Foam (zkratka zní L.I.F.T., taky dobré) vyznává stav beztíže. Veškeré zbytečné materiály jsou odstraněny, dominuje lehkost a vzdušnost. (Ne že by to tak nebylo.)
P. S. Kdyby se vám barvy zdály jaksi jamajské, vzpomeňte si, že jednou z tváří Pumy je Usein Bolt a vlastně celý jamajský atletický tým.