Technologii, se kterou Skypicker pracuje, nikdo jiný nepoužívá. Oliver Dlouhý se proto nebojí přiznat, že si jeho firma účtuje šestnáctiprocentní marže, přičemž v oboru jsou obvyklá dvě až tři procenta. Pokud tedy na konci roku dosáhne firma miliardové tržby, mohla by mít až 160milionový zisk.
Čtěte také: Spojíme tradiční aerolinky s lowcosty, to nikdo jiný neumí, říká Jiří Hlavenka ze Skypickeru
Do celosvětového vyhledávače letenek, který vysoce hodnotily deníky The New York Times, Le Figaro či USA Today, investoval na konci loňského roku 25 milionů korun zakladatel portálu Centrum.cz Ondřej Tomek. Zpětně se to ukazuje jako skvělá investice.
Skypicker kvůli raketovému růstu také rozšiřuje management, konkrétně rozděluje provozní a finanční vedení.
Čtěte také:
Spoluzakladatel Centrum.cz Tomek koupil podíl ve vyhledávači Skypicker
Mladé české weby o cestování zaujaly ve světě
Brněnský vyhledávač letenek koupil rivala, chce být největší na světě