1 ISČS MARTIN ŘEZÁČ • generální ředitel Generálním ředitelem a předsedou představenstva Investiční společnosti České spořitelny je od 1. dubna Martin Řezáč. Ve funkci nahradí Martina Burdu, který po deseti letech opouští finanční skupinu Erste Group.
Martin Řezáč vystudoval specializaci mezinárodní obchod, peněžní ekonomie a bankovnictví na Fakultě mezinárodních vztahů Vysoké školy ekonomické v Praze. Profesní kariéru na kapitálových trzích zahájil v roce 1998, od roku 2002 je držitelem mezinárodního kvalifi kačního titulu pro investory chartered financial analyst. V Investiční společnosti České spořitelny pracuje od roku 2004 jako náměstek generálního ředitele. V roce 2009 se stal členem představenstva se zodpovědností za investiční proces, alokaci aktiv a investiční řešení pro klienty.
2
TNS CENTRAL & EASTERN EUROPE Bronislav Kvasnička • ředitel Odpovědnost za regionální tým v TNS Central & Eastern Europe, společnosti na trhu marketingových výzkumů, přebírá Bronislav Kvasnička. Region jeho nové působnosti zahrnuje Slovensko, Ukrajinu, Maďarsko a Rakousko. V pozici střídá Bruna Hoetzela, který bude rozvíjet své poradenské aktivity v rámci TNS v severní a střední Evropě.
Bronislav Kvasnička nastoupil do české TNS AISA v březnu 2012 jako chief executive offi cer, v této funkci bude pokračovat i nadále.
Má za sebou úspěšnou kariéru v mediálním průmyslu v České republice a v Německu. Působil ve vedení vydavatelství Hachette Filipacchi 2000 či v agentuře ARBOmedia.
3
DOBRÝ WEB Jiří Suchý • ředitel Dobrý web, česká agentura pro digitální marketing, rozšířila své řady o Jiřího Suchého, který nastupuje do pozice ředitele digitální strategie. Povede realizační tým a bude řídit strategické projekty pro klíčové klienty.
Jiří Suchý byl v minulosti vedoucím digitálních projektů společnosti Telefónica O2.
Ve firmě vedl mimo jiné projekt nového designu webových stránek O2.cz, za který firma získala první místo v soutěži WebTop100. Následně pomáhal budovat nový tým specialistů, výzkumníků a designérů ve společnosti LMC, kde byl odpovědný za zavádění principů user experience. Do Dobrého webu přichází z pozice nezávislého konzultanta.
4
CTp Thomas A. Kostelac • marketingový ředitel Marketing ve společnosti CTP povede Thomas Kostelac, který pochází ze Spojených států amerických. Vyrůstal v Pensylvánii, kde vystudoval mezinárodní politiku na Penn State University. V 90. letech přesídlil do Prahy a podílel se na založení firmy Department of Design specializující se na korporátní komunikaci. Mezi jeho klienty patřily společnosti Deloitte, Komerční banka nebo SPT Telecom. Později se věnoval developerským projektům firem AIG/Lincoln a CTP. Roku 2009 založil s bratrem internetový obchod Arganica zaměřený na doručování biopotravin v USA, tento projekt v roce 2012 prodal.
Kostelac hovoří anglicky, česky a španělsky.
Mezi jeho koníčky patří jízda na horském kole, snowboarding, squash a golf. Je fanouškem formule 1, zajímá se o ekonomii, bourbon a nové technologie.
5
AFI EUROPE Kateřina Holická • manažerka pronájmů Manažerkou komerčních pronájmů společnosti AFI Europe se stala Kateřina Holická.
Zodpovědná bude za pronájmy kancelářského objektu Classic 7 v pražských Holešovicích, logistického areálu D8 European Park, Paláce Broadway v Praze 1, kanceláří v Evropská Business Centre v Praze 6 a dalších objektů.
Kateřina Holická absolvovala Západočeskou univerzitu v Plzni, obor angličtina a francouzština s komerční specializací. Inženýrský titul získala na Provozně ekonomické fakultě České zemědělské univerzity, kde vystudovala obor veřejná správa a regionální rozvoj. Začínala jako realitní agentka pronájmu kancelářských prostor ve společnosti DTZ. Poté působila v AFI Europe jako manažerka leasingu a později pracovala jako konzultantka v oddělení zastupování nájemců v CBRE.
Kateřina Holická ráda poslouchá moderní hudbu, cestuje, sportuje a vychutná si dobré víno.
6
VODAFONE Petr Ryska • viceprezident Do pozice viceprezidenta pro firemní zákazníky Vodafonu nastupuje Petr Ryska. Ve funkci střídá Pavla Hlavinku, který po pěti letech odchází mimo společnost.
Petr Ryska získal doktorát v oboru mezinárodních vztahů na pražské Vysoké škole ekonomické a absolvoval program MBA na City University of Seattle. Kariéru započal jako konzultant a projektový manažer ve společnosti Roland Berger Strategy Consultants. Pokračoval jako ředitel pro corporate governance ve firmě SPGroup. Posledních sedm let byl generálním ředitelem v Obchodních tismonitor kárnách Kolín, které revitalizoval, a za své působení v podniku získal ocenění Mladý manažerský talent roku 2010 v soutěži vyhlašované Českou manažerskou asociací.
Je ženatý, má tři děti a ve volném čase se nejraději věnuje vysokohorské turistice – pěšky nebo na horském kole, na kterém i amatérsky závodí.
7
TESCO STORES ČR Katarína Navrátilová • obchodní ředitelka Oddělení čerstvých potravin ve společnosti Tesco Stores ČR povede obchodní ředitelka Katarína Navrátilová. Pro společnost Tesco pracuje již 12 let. V roce 2000 začínala v bratislavské centrále Tesco SR v oddělení čerstvých potravin, postupně prošla pozicemi nákupčí a manažerky kategorie v segmentu masa a drůbeže. Po přechodu do Prahy pokračovala jako manažerka oddělení drogerie a kosmetiky pro Českou i Slovenskou republiku a poté jako manažerka čerstvých potravin. Následně se přesunula do franšízové sítě obchodů Žabka, kde nejdříve zastávala pozici obchodní ředitelky a v roce 2012 se stala generální ředitelkou.
Vystudovala Vysokou školu ekonomickou v Bratislavě. Volný čas tráví především s rodinou. Mezi její zájmy patří cestování, lyžování a hudba.
8
EFFECTIX. COM Kateřina Holnová • výkonná ředitelka Výkonnou ředitelkou společnosti Effectix.com zabývající se internetovým marketingem se stala Kateřina Holnová, která ve funkci nahradí Davida Bauckmanna. Za svůj hlavní cíl ve firmě Effectix Holnová považuje růst podniku a v dlouhodobém horizontu vstup na burzu.
Do společnosti přichází s více než desetiletými zkušenostmi z oblasti řízení převážně v oboru telekomunikací. V minulosti byla zodpovědná za řízení prodeje pro střední firmy v české pobočce Vodafonu. Podílela se na zavedení nového prodejního modelu péče o zákazníky a v divizi technology prosadila nový model zákaznické podpory.
O autorovi| PŘIPRAVILA • Lenka Michálková (michalkova@mf.cz)