1 HARTMANN-RICO Stanislav Jančík * vedoucí oddělení Do čela nového oddělení strategického rozvoje ve společnosti Hartmann-Rico byl zvolen Stanislav Jančík, který dosud ve firmě působil jako marketingový ředitel. Jeho úkolem bude určování střednědobé a dlouhodobé strategie, identifikace nových produktových kategorií, řízení korporátní komunikace nebo sledování legislativního prostředí v České republice. Vznik nového oddělení je součástí celkové změny strategického směřování společnosti Hartmann-Rico v České republice.
Pro zajištění budoucích úspěchů firmy je důležité aktivně hledat příležitosti pro rozvoj byznysu a efektivně měřit jejich reálné využití. Díky provázání činností oddělení strategického rozvoje s procesy obchodu a marketingu se očekává posílení značky na domácím trhu.
2
3M ČESKO René Skuček * ředitel marketingu Petr Raboch * vedoucí marketingu Kamil Koláček * vedoucí marketingu Monika Spálavská * vedoucí marketingu Ředitelem marketingu a členem širšího vedení firmy 3M Česko byl jmenován René Skuček, který byl dosud odpovědný za marketing průmyslové skupiny 3M. Přináší více než deset let zkušeností v oblasti retailového i B2B marketingu. Před nástupem do 3M působil jako ředitel marketingu automobilky Mazda pro ČR a Slovensko, předtím zastával stejnou funkci ve společnosti Renault Trucks. René Skuček je absolventem Faktulty sociálních věd UK v Praze.
3M Česko současně posiluje marketing v několika divizích.
Marketing divize industrial adhesives & tapes rozšířil Petr Raboch, který je odpovědný za vedení produktového portfolia průmyslového lepení a spojování. Před nástupem do firmy 3M Česko působil šest let ve společnosti Henkel Česká republika. Je absolventem Provozně ekonomické fakulty České zemědělské univerzity v Praze.
Za skupinový marketing divizí commercial graphics (komerční grafika), architectural solutions (řešení pro architektonický trh) a traffic safety & security (řešení pro dopravní bezpečnost a ochranu) je nově odpovědný Kamil Koláček, který přechází z role PR specialisty a tiskového mluvčího společnosti 3M Česko. Na starost bude mít i spolupráci s vybranými obchodními partnery a nové projekty. Kamil Koláček zahájil kariéru ve společnosti 3M Česko v roce 2009 v divizi komerční grafiky. Je absolventem VŠE v Praze.
Marketingovým vedením skupiny health care (zdravotnictví) byla pověřena Monika Spálavská, která do společnosti 3M Česko přichází z GE Money Bank, kde pracovala jako group marketing communication managerka. Podstatnou část své kariéry strávila v marketingových pozicích u telefonního operátora Vodafone. Na počátku kariéry pracovala ve společnostech Wrigley a Pepsi. Je absolventkou Vysoké školy ekonomické v Praze.
3
LBBW BANK CZ Pavel Svoboda * ředitel IT/IMOP Pavel Svoboda (44) se stal novým ředitelem oddělení informatik management and operational processes. K jeho hlavním úkolům patří řízení informačních technologií banky a vedení týmů, které se věnují IT podpoře a vývoji aplikací, správě hlavního bankovního systému, elektronickému bankovnictví a řadě souvisejících projektů. V LBBW Bank pracuje Pavel Svoboda od roku 2007, dříve byl odpovědný za správu hlavního bankovního systému a vedení týmu podpory obchodu LBBW Bank.
Je absolventem Vysoké školy ekonomické se specializací na mezinárodní obchod. Působil ve společnostech Unisys, Asseco Central Europe či ex-it EDV Consulting ve Vídni.
Hovoří anglicky, německy a rusky. Ve volném čase se věnuje terénnímu triatlonu a hře na saxofon.
4
AVG TECHNOLOGIES Gary Kovacs * chief executive officer Frank Esser * supervisory director Gary Kovacs byl jmenován do pozice chief executive officera a managing directora.
Kovacs přešel z Mozilla Corporation, kde působil jako CEO a byl zodpovědný za růst společnosti v oblasti stolních počítačů a mobilů.
Před nástupem do firmy Mozilla pracoval jako senior vicepresident of market, solutions & products v Sybase a general manager a vice president of mobile & devices v Adobe Systems. Zastával vysoké pozice v marketingu, product managementu, technické i řídící pozice v rámci průmyslových podniků včetně Macromedia, ZiCorporation a IBM.
Společnost AVG Technologies také jmenovala Franka Essera do pozice independent supervizory directora v dozorčí radě společnosti. Esser zastával v minulosti vedoucí pozice u řady telekomunikačních společností, mimo jiné byl generálním ředitelem v mezinárodní telekomunikační firmě Mannesmann Euro kom. Působil také jako člen správní rady francouzské společnosti Vivendi a byl členem správní rady dceřiných společností Mannesmann Eurokom. 5
DELOITTE Pavel Šiška * partner Partnerem v oddělení podnikového poradenství společnosti Deloitte byl jmenován Pavel Šiška (43). Se svým týmem bude mít na starost poskytování služeb klientům z řad finančních institucí v České republice.
Pavel Šiška má řadu znalostí a zkušeností z odvětví finančních služeb (FSI). Před příchodem do firmy Deloitte pracoval více než 12 let ve společnosti IBM, kde byl od roku 2004 ve funkci obchodního ředitele pro finanční sektor, následně obchodním ředitelem pro celou Českou republiku a nakonec finančním ředitelem IBM pro region střední Evropy. Předtím pracoval v Commerzbank a BNP-Dresdner Bank CZ (dnes LBBW Bank CZ). Má také vlastní podnikatelské zkušenosti, jako spolumajitel vedl poradenskou firmu.
Je absolventem VUT Brno. Ve volném čase rád běhá v přírodě nebo se věnuje golfu.
6
KINDRED GROUP Joseph Ali Tehranian * project manager Joseph Ali Tehranian, jeden ze zakladatelů agentury Advertures, přestoupil v srpnu do skupiny digitálních agentur Kindred Group. V novém působišti se podílí na projektech napříč partnerskými agenturami a pomáhá budovat největší skupinu specializovaných digitálních agentur v ČR. Členy Kindred Group jsou agentury Nydrle Digital, Red Media, Adikt Mobile, Inspiro Solutions, Hokosoft, Low Production a projekt Brand Embassy.
Tehranian spoluzaložil digitální agenturu Adverturesv roce 2001, působil v ní uplynulých 12 let jako kreativní ředitel, po jejím prodeji skupině WPP a začlenění do agentury Mather pomáhal také s integrací digitálního myšlení do jednotek pražské Ogilvy Group. Během působení v Advertures pracoval Joseph Ali Tehranian na kreativních konceptech kampaní pro klienty jako Vodafone, Air Bank, ČEZ nebo Direct pojišťovna.
Je držitelem několika cen ze soutěží Louskáček, GoldenDrum, Effie či Czech Direct.