Menu Zavřít

LIDÉ A PODNIKY

4. 5. 2015
Autor: Euro.cz

HOTELY HILTON Konstantin Yonchev ředitel obchodního oddělení Hotely Hilton Prague a Hilton Prague Old Town oznámily jmenování Konstantina Yoncheva (36) ředitelem obchodního oddělení.

Konstantin Yonchev, narozený v bulharském Ruse, pracuje pro společnost Hilton Worldwide téměř 13 let. Zastával různé pozice v hotelovém provozu i v obchodních odděleních v Bulharsku, na Ukrajině a v Rumunsku. Do týmu pražských hotelů Hilton přišel v březnu 2015 z pozice obchodního ředitele hotelu Athénée Palace Hilton Bucharest. Během svého profesního růstu se věnoval řadě rozvojových i tréninkových programů a také projektovému vedení. Jeden z jeho nejlepších projektů s tématem optimalizace produktu Hilton Meetings byl úspěšně implementován v rámci řetězce Hilton.

Konstantin Yonchev mluví bulharsky, anglicky a rusky. Ve volném čase se věnuje turistice a sportům na prknech, jako jsou snowboarding a kitesurfing.

1

CMS PRAGUE Lukáš Hejduk • partner Patrik Przyhoda • partner Lukáš Hejduk (35) a Patrik Przyhoda (37) byli jmenováni partnery mezinárodní advokátní kanceláře CMS Prague. Pražská kancelář má nyní deset partnerů při celkovém počtu 31 právníků.

Lukáš Hejduk je klíčovým členem pražského týmu zabývajícího se právem nemovitostí a výstavby, s pražskou kanceláří CMS spolupracuje od roku 2006. Poskytuje klientům komplexní právní poradenství zahrnující M&A nemovitostní transakce, projekty v oblasti výstavby, pronájmy, prodeje a zpětné pronájmy kanceláří, maloobchodních a průmyslových prostor či poradenství v oblasti investic v rámci tzv. projektů výstavby na zelené louce. Má rozsáhlé zkušenosti s poskytováním poradenství fondům, soukromým investorům, developerům či bankovním a finančním institucím. Lukáš Hejduk je rovněž jedním z vedoucích členů skupiny zabývající se poradenstvím v sektoru hotel & leisure v celém regionu střední a východní Evropy a poskytuje klientům poradenství zejména v souvislosti s investicemi, provozem a fungováním hotelových zařízení. Hejduk je absolventem Právnické fakulty Univerzity Karlovy v Praze.

Patrik Przyhoda je jedním z hlavních členů týmu zabývajícího se právem obchodních společností a těžištěm jeho činnosti je především transakční práce. Poskytuje poradenství klientům napříč všemi sektory, avšak nejčastěji radí klientům v souvislosti s M&A transakcemi ve finančním sektoru a pravidelně také poskytuje poradenství bankám, pojišťovnám a dalším finančním institucím ohledně jejich investic v České republice, včetně všech souvisejících regulačních otázek.

Patrik Przyhoda má rovněž značné zkušenosti s poradenstvím k restrukturalizaci podniků, včetně spin-off, přeshraničních fúzí, squeeze-outů, a to jak pro regulované, tak i neregulované společnosti. Przyhoda je absolventem Právnické fakulty Univerzity Karlovy v Praze a absolventem magisterského studia v oboru ekonomie. S pražskou kanceláří CMS spolupracuje od roku 2002.

2

STRV Jaroslav Lehoučka • finanční ředitel Jaroslav Lehoučka (28) se stal finančním ředitelem české společnosti STRV, která se věnuje vývoji mobilních aplikací. Jeho posláním ve firmě STRV, která nabízí svoje služby především v USA, je napomoci další expanzi na americkém trhu prostřednictvím nastavení a optimalizace finančních a organizačních procesů. Obsazení pozice finančního ředitele je důsledkem růstu STRV, kdy se společnost za poslední rok rozrostla z 20 zaměstnanců na více než 70.

Jaroslav Lehoučka je absolventem inženýrského oboru evropská agrární diplomacie na České zemědělské univerzitě v Praze. Jeho druhou absolvovanou vysokou školou je britská Cranfield University, kde obdržel titul MSc. Mezi nejvýznamnější zaměstnavatele Jaroslava Lehoučky patřily mezinárodní společnosti Oracle a T-Mobile. Do Oracle nastoupil v říjnu 2011 do pozice premier support quote support analyst, ve které se podílel na přípravě kontraktů pro region EMEA. Po osmi měsících ve funkci byl povýšen na specialistu oddělení a začal pracovat na utváření procesů a školení. Od října roku 2013 působil Lehoučka rok a půl jako iBMD release manager ve společnosti T-Mobile, kde finančně spravoval řadu mezinárodních systémů spadajících pod T-IT (Telekom IT).

3

RENOMIA Luděk Pachman • ředitel regionální pobočky Luděk Pachman byl jmenován ředitelem pobočky pojišťovací makléřské společnosti Renomia v Mostě. Bude zodpovědný za řízení a celkový rozvoj regionální pobočky. Luděk Pachman (36) zúročí své bohaté zkušenosti z oboru pojišťovnictví a zaměří se na další rozvoj a správu klientského portfolia v severozápadních Čechách. Pachman vystudoval Provozně ekonomickou fakultu Zemědělské Univerzity v Praze, obor hospodářská politika. Profesní kariéru v pojišťovnictví zahájil v obchodním oddělení pojišťovny Allianz. Zkušenosti dále nasbíral v České pojišťovně v úseku likvidace pojistných událostí korporátních klientů a působil také ve společnosti I. P. trust, kde měl na starost správu pojistného kmene a rozvoj poboček. V Renomii pracuje od roku 2012. Působil zde v oddělení speciálních projektů, ve kterém měl na starost správu pojistných programů významných klientů. Věnoval se také odborné specializaci v oblasti pojištění pohledávek a záruk.

Je ženatý, hovoří anglicky a mezi jeho záliby patří sport, kultura a cestování.

4

HOME CREDIT Jiřina Nedbálková • vedoucí divize CRM Počínaje dubnem se Jiřina Nedbálková stala členkou vrcholného managementu Home Creditu v Česku a na Slovensku. Nyní vede celou divizi CRM, tedy řízení vztahů se zákazníky, a je přímo podřízená generálnímu řediteli. Do její zodpovědnosti spadá veškerá komunikace se stávajícími zákazníky, analýzy a segmentace klientské základny a direct marketing.

Nedbálková má dlouholeté zkušenosti v bankovní sféře i mimo ni. Dříve působila u velkých telefonních operátorů, kde sbírala zkušenosti s CRM, řízením produktů a plánováním. Poté přešla do bankovní sféry, kde se plně věnovala řízení vztahů se zákazníky, jejich segmentaci a realizaci cílených i akvizičních kampaní. Mezi její dřívější zaměstnavatele patřily například Česká spořitelna, GE Money Bank, O2 nebo T-Mobile. Od září loňského roku působí Jiřina Nedbálková v Home Creditu, kde vedla oddělení řízení a vytěžování kampaní.

Nedbálková pochází z jižních Čech. Mezi její koníčky patří cestování a skládání puzzlů.

Volný čas nejraději tráví s rodinou. Je vdaná, má dva syny.

5

AIR BANk Tomáš Brych • vedoucí marketingové komunikace Novým vedoucím marketingové komunikace Air Bank se stal od dubna Tomáš Brych (40). Nahradil Karolinu Šrámkovou, která se na začátku roku stala ředitelkou oddělení péče o zaměstnance. Tomáš Brych v bance vede nově sloučený tým online a offline komunikace, s kterým bude dále budovat a rozvíjet značku Air Bank.

Tomáš Brych se v oblasti marketingu pohybuje již osmnáct let. Před příchodem do Air Bank vedl sedm let tým marketingové komunikace ČSOB. Velké zkušenosti s řízením značky nasbíral i během svého sedmiletého působení ve společnosti T-Mobile.

Brych vystudoval Fakultu podnikatelskou a Fakultu elektrotechniky a informatiky Vysokého učení technického v Brně. Je svobodný. Baví ho příroda, pohyb a hudba. Ve volném čase se například rád projde po horách nebo si zahraje s přáteli na kytaru a piano.

6

AXA ASSISTANCE Lukáš Přikryl • head of marketing and digital Společnost Axa Assistance nově zastupuje v pozici head of marketing and digital Lukáš Přikryl. Jako člen senior managementu zodpovídá za český, slovenský a maďarský trh. Soustřeďuje se primárně na online aktivity a prodej a má na starost i PR podporu produktů cestovního pojištění a služby rodinného právníka, poskytující preventivní právní ochranu českým domácnostem.

bitcoin_skoleni

Lukáš Přikryl má bohaté profesní zkušenosti s marketingem i s IT, a to jak v korporátním, tak ve startupovém prostředí. V předchozích letech působil v české pobočce nadnárodní divize Ogilvy Healthworld, kde měl na starost přední farmaceutické klienty, jako například AstraZeneca, BMS nebo Eli Lilly. Na straně klienta později pracoval pro britského výrobce Stannah v pozici business development manager. Před svým příchodem do Axa Assistance se v rámci IT startupu Safetica Technologies zabýval ochranou před únikem dat v oblasti B2B a byl zodpovědný za marketing i propagaci problematiky a samotného produktu.

O autorovi| PŘIPRAVILA • redakce (spolecnost.euro@mf.cz)

  • Našli jste v článku chybu?