DLA PIPER Miroslav Dubovský country managing partner Mezinárodní advokátní kancelář DLA Piper jmenovala Miroslava Dubovského country managing partnerem pro Českou republiku. Dubovský přichází z firmy Weinhold Legal, jež je nyní součástí sítě EY Law.
Miroslav Dubovský má za sebou více než dvacetiletou profesní kariéru v mezinárodních advokátních kancelářích v České republice. Do roku 2014 zastával pozici managing partnera pražské kanceláře Hogan Lovells a předtím působil v mezinárodních advokátních kancelářích Linklaters a Clifford Chance. Během své profesní dráhy získal rozsáhlé zkušenosti jako transakční právník specializující se na oblast fúzí a akvizic, private equity, restrukturalizace a finanční právo a poskytoval právní poradenství klientům při komplexních vnitrostátních i přeshraničních transakcích. Miroslav Dubovský zastupoval klienty v řadě domácích a mezinárodních arbitráží a v soudních řízeních včetně významných arbitráží týkajících se privatizace klíčových českých státních podniků a ochrany investic na základě dvoustranných mezinárodních smluv o ochraně investic. Rozhodoval rovněž v řadě domácích sporů jako člen rozhodčího senátu nebo jeho předseda či jako samostatný rozhodce. l
1
NET. POINTERS Filip Linhart * ředitel pro business development Novým ředitelem společnosti Net.pointers pro business development je Filip Linhart.
Linhart má více než patnáctileté zkušenosti ve vedoucích pozicích v IT, telekomunikaci a ve výrobě. Na starost bude mít rozvoj obchodních příležitostí a uvádění nových produktů a technologií na trh.
Filip Linhart (42) přišel do firmy Net.pointers ze společnosti Sherlog eVito, kterou spoluzaložil a zároveň v ní působil jako ředitel a předseda představenstva. Pod jeho vedením se jí podařilo prosadit v oblasti telemedicíny. Předtím působil jedenáct let ve společnosti Telefónica O2, kde vystřídal několik manažerských pozic, řídil strategické projekty v oblasti eHealth a elektronického mýtného a nakonec vedl oddělení business developmentu. Linhart vystudoval Vysokou školu ekonomickou, kde se specializoval na mezinárodní obchod. Získal také titul MBA na Rochester Institute of Technology. Je ženatý a má dvě děti. Hovoří plynně anglicky a domluví se i německy a rusky. Mezi jeho zájmy patří plavání, běhání a přírodní stavitelství.
2
WILSON & PARTNERS Peter Gruca * partner Advokátní kancelář Wilson & Partners oznamuje povýšení Petera Gruci do pozice partnera ve své bratislavské kanceláři.
Peter Gruca zahájil svou právní praxi na Ministerstvu dopravy, výstavby a regionálního rozvoje Slovenské republiky. Do kanceláře Wilson & Partners nastoupil v roce 2008 a roku 2011 složil advokátní zkoušky. Zaměřuje se na problematiku výstavby a developerské činnosti včetně infrastruktury a licencí s ní spojených, stejně jako na oblasti realit, správy majetku a sporné a procesní agendy.
Zastupuje jak pronajímatele, nájemce a developery, tak také domácí i zahraniční společnosti v rámci insolvenčních řízení.
Ve volném čase rád sportuje, cestuje a zajímá se o historii. Je ženatý a má dvě děti. Hovoří plynně slovensky a anglicky.
3
GRAFTON RECRUITMENT Kateřina Tkadlecová * vedoucí pobočky Ondřej Kolínek * vedoucí pobočky Personální agentura Grafton Recruitment přesunula Kateřinu Tkadlecovou z manažerské pozice v Olomouci na místo vedoucí brněnské pobočky a na uvolněný post dosadila Ondřeje Kolínka, který dosud v Olomouci zastával funkci team leadera.
Kateřina Tkadlecová (38) v roce 2008 nastoupila do nově vzniklé pobočky Grafton Olomouc jako recruitment consultant, po návratu z mateřské dovolené zde pracovala jako manažerka. Nově je zodpovědná za vedení pobočky v Brně. V současné době studuje řízení lidských zdrojů na Univerzitě Palackého v Olomouci. Zajímá se o design a umění, ráda aktivně odpočívá v přírodě.
Ondřej Kolínek (31) vystudoval Ostravskou univerzitu v Ostravě a v roce 2010 nastoupil do společnosti Grafton Recruitment v Olomouci jako recruitment consultant. Poté zastával roli senior konzultanta a následně team leadera, kdy měl na starost podporu a koordinaci týmu obsazujícího permanentní pozice. Po odchodu Kateřiny Tkadlecové byl jmenován vedoucím olomoucké pobočky Grafton Recruitment. Kolínek ve volném čase sportuje, cestuje a má rád hudbu.
4
CBRE Radana Boudná * retail letting manager Moravia Společnost CBRE podnikající v sektoru komerčních realitních služeb rozšiřuje své aktivity v oblasti maloobchodních nemovitostí a posiluje tým na Moravě. Novou kolegyní, zodpovědnou za pronájmy nákupních center a vytváření nových obchodních příležitostí v této oblasti, je Radana Boudná.
Společnost CBRE již v polovině loňského roku expandovala na Moravu se službami industrial agency, jež lokálně zajišťuje Sebastian Kovačič. Nyní rozšířila své aktivity v tomto teritoriu také o retail, neboť v současné době má téměř polovinu svého spravovaného retail portfolia právě na Moravě a ve Slezsku.
Radana Boudná nastupuje do funkce retail letting manager Moravia. Během své praxe získala několikaleté zkušenosti s vedením obchodních skupin a sítí maloobchodních prodejen. Do CBRE přichází z firmy Takko Fashion, kde pracovala jako area sales manager. Absolvovala obor ekonomika a řízení strojní výroby na Vysokém učení technickém v Brně a své vzdělání rozšířila dalším studiem marketingu a managementu.
5
SAMAK Marcel Janíček * advokátní koncipient Poradenská skupina SAMAK, která nabízí komplexní právní, daňové a účetní služby, přivítala v únoru ve svých řadách Marcela Janíčka, odborníka na bankovnictví, finance a kapitálové trhy.
Marcel Janíček přichází z advokátní kanceláře Havel, Holásek & Partners, kde pracoval v oddělení bankovnictví, finance a kapitálové trhy. Ve své dosavadní praxi poskytoval právní poradenství předním mezinárodním i tuzemským finančním institucím a společnostem, a to mimo jiné ohledně akvizičního a projektového financování, včetně syndikovaných úvěrů, právních aspektů poskytování finančních služeb, emisí cenných papírů a kolektivního investování.
Janíček vystudoval Právnickou fakultu UK a je rovněž absolventem VŠE. Hovoří anglicky a má pracovní znalost ruštiny.
6
YIT Zuzana Chudoba * ředitelka vztahů se zákazníky CEE Zuzana Chudoba, která v mezinárodní developerské a stavební skupině YIT od roku 2011 působila v pozici development manager pro prodej, marketing a vztahy se zákazníky v regionu střední a východní Evropy a Ruska, dále stoupá ve firemní struktuře. V divizi YIT pro region střední a východní Evropy se stává ředitelkou pro vztahy se zákazníky. Do její kompetence spadá kromě České republiky a Slovenska také Polsko a pobaltské státy (Estonsko, Litva a Lotyšsko). Současně zůstává členkou marketingového představenstva skupiny YIT.
Zuzana Chudoba svou kariéru v YIT zahájila již v roce 2009, kdy vykonávala funkci manažerky prodeje a marketingu v YIT Stavo. Právě prostřednictvím této developerské společnosti působí skupina YIT od roku 2008 také v České republice.
Zuzana Chudoba je činná v oboru nemovitostí od roku 2003, kdy zastávala funkce manažerky pro prodej a marketing v realitní kanceláři RAK CZ a poté v developerské společnosti Orco Prague. Od roku 2014 je členkou představenstva Severské obchodní komory v ČR. Hovoří anglicky a rusky. Ve volném čase se ráda věnuje sportu (lyžování, cyklistika, jóga, golf), cestování, fotografování a četbě.
7
BENEFI Petra Čapková * ředitelka risk managementu Dlouholeté zkušenosti z bankovního sektoru s řízením kreditního rizika retailových produktů, zkušenosti s vytvářením strategie prevence podvodů a ze spolupráce s registry dlužníků SOLUS a Credit Bureau. To vše si přináší nová risk manažerka Petra Čapková ze Zuno bank do Benefi . Ve startupu internetového podnikatele Pavla Matouška bude řídit celý risk management.
Čapková pracovala více než pět let ve společnosti GE Money Bank ve funkci retail risk managera, kde měla na starost řízení rizik zajištěných i nezajištěných úvěrů. Podílela se na vývoji nových produktů nebo implementaci regulatorních požadavků. Poté zamířila do Zuno bank, kde působila jako risk managerka pro Českou a Slovenskou republiku. Zde pomáhala uvést na trh online poskytované úvěrové produkty, spoluvytvářela strategie jejich schvalování i strategie prevence podvodů.
V Benefi bude dohlížet na nastavení schvalovacího procesu, stanovení schvalovacích podmínek, strategie ověřování, prevence podvodu a do budoucna i využívání externích registrů jako součásti řízení kreditních rizik.