Menu Zavřít

LIDÉ A PODNIKY

22. 2. 2016
Autor: Euro.cz

DLA PIPER Miroslav Dubovský country managing partner Mezinárodní advokátní kancelář DLA Piper jmenovala Miroslava Dubovského country managing partnerem pro Českou republiku. Dubovský přichází z firmy Weinhold Legal, jež je nyní součástí sítě EY Law.

Miroslav Dubovský má za sebou více než dvacetiletou profesní kariéru v mezinárodních advokátních kancelářích v České republice. Do roku 2014 zastával pozici managing partnera pražské kanceláře Hogan Lovells a předtím působil v mezinárodních advokátních kancelářích Linklaters a Clifford Chance. Během své profesní dráhy získal rozsáhlé zkušenosti jako transakční právník specializující se na oblast fúzí a akvizic, private equity, restrukturalizace a finanční právo a poskytoval právní poradenství klientům při komplexních vnitrostátních i přeshraničních transakcích. Miroslav Dubovský zastupoval klienty v řadě domácích a mezinárodních arbitráží a v soudních řízeních včetně významných arbitráží týkajících se privatizace klíčových českých státních podniků a ochrany investic na základě dvoustranných mezinárodních smluv o ochraně investic. Rozhodoval rovněž v řadě domácích sporů jako člen rozhodčího senátu nebo jeho předseda či jako samostatný rozhodce. l

1

NET. POINTERS Filip Linhart * ředitel pro business development Novým ředitelem společnosti Net.pointers pro business development je Filip Linhart.

Linhart má více než patnáctileté zkušenosti ve vedoucích pozicích v IT, telekomunikaci a ve výrobě. Na starost bude mít rozvoj obchodních příležitostí a uvádění nových produktů a technologií na trh.

Filip Linhart (42) přišel do firmy Net.pointers ze společnosti Sherlog eVito, kterou spoluzaložil a zároveň v ní působil jako ředitel a předseda představenstva. Pod jeho vedením se jí podařilo prosadit v oblasti telemedicíny. Předtím působil jedenáct let ve společnosti Telefónica O2, kde vystřídal několik manažerských pozic, řídil strategické projekty v oblasti eHealth a elektronického mýtného a nakonec vedl oddělení business developmentu. Linhart vystudoval Vysokou školu ekonomickou, kde se specializoval na mezinárodní obchod. Získal také titul MBA na Rochester Institute of Technology. Je ženatý a má dvě děti. Hovoří plynně anglicky a domluví se i německy a rusky. Mezi jeho zájmy patří plavání, běhání a přírodní stavitelství.

2

WILSON & PARTNERS Peter Gruca * partner Advokátní kancelář Wilson & Partners oznamuje povýšení Petera Gruci do pozice partnera ve své bratislavské kanceláři.

Peter Gruca zahájil svou právní praxi na Ministerstvu dopravy, výstavby a regionálního rozvoje Slovenské republiky. Do kanceláře Wilson & Partners nastoupil v roce 2008 a roku 2011 složil advokátní zkoušky. Zaměřuje se na problematiku výstavby a developerské činnosti včetně infrastruktury a licencí s ní spojených, stejně jako na oblasti realit, správy majetku a sporné a procesní agendy.

Zastupuje jak pronajímatele, nájemce a developery, tak také domácí i zahraniční společnosti v rámci insolvenčních řízení.

Ve volném čase rád sportuje, cestuje a zajímá se o historii. Je ženatý a má dvě děti. Hovoří plynně slovensky a anglicky.

3

GRAFTON RECRUITMENT Kateřina Tkadlecová * vedoucí pobočky Ondřej Kolínek * vedoucí pobočky Personální agentura Grafton Recruitment přesunula Kateřinu Tkadlecovou z manažerské pozice v Olomouci na místo vedoucí brněnské pobočky a na uvolněný post dosadila Ondřeje Kolínka, který dosud v Olomouci zastával funkci team leadera.

Kateřina Tkadlecová (38) v roce 2008 nastoupila do nově vzniklé pobočky Grafton Olomouc jako recruitment consultant, po návratu z mateřské dovolené zde pracovala jako manažerka. Nově je zodpovědná za vedení pobočky v Brně. V současné době studuje řízení lidských zdrojů na Univerzitě Palackého v Olomouci. Zajímá se o design a umění, ráda aktivně odpočívá v přírodě.

Ondřej Kolínek (31) vystudoval Ostravskou univerzitu v Ostravě a v roce 2010 nastoupil do společnosti Grafton Recruitment v Olomouci jako recruitment consultant. Poté zastával roli senior konzultanta a následně team leadera, kdy měl na starost podporu a koordinaci týmu obsazujícího permanentní pozice. Po odchodu Kateřiny Tkadlecové byl jmenován vedoucím olomoucké pobočky Grafton Recruitment. Kolínek ve volném čase sportuje, cestuje a má rád hudbu.

4

CBRE Radana Boudná * retail letting manager Moravia Společnost CBRE podnikající v sektoru komerčních realitních služeb rozšiřuje své aktivity v oblasti maloobchodních nemovitostí a posiluje tým na Moravě. Novou kolegyní, zodpovědnou za pronájmy nákupních center a vytváření nových obchodních příležitostí v této oblasti, je Radana Boudná.

Společnost CBRE již v polovině loňského roku expandovala na Moravu se službami industrial agency, jež lokálně zajišťuje Sebastian Kovačič. Nyní rozšířila své aktivity v tomto teritoriu také o retail, neboť v současné době má téměř polovinu svého spravovaného retail portfolia právě na Moravě a ve Slezsku.

Radana Boudná nastupuje do funkce retail letting manager Moravia. Během své praxe získala několikaleté zkušenosti s vedením obchodních skupin a sítí maloobchodních prodejen. Do CBRE přichází z firmy Takko Fashion, kde pracovala jako area sales manager. Absolvovala obor ekonomika a řízení strojní výroby na Vysokém učení technickém v Brně a své vzdělání rozšířila dalším studiem marketingu a managementu.

5

SAMAK Marcel Janíček * advokátní koncipient Poradenská skupina SAMAK, která nabízí komplexní právní, daňové a účetní služby, přivítala v únoru ve svých řadách Marcela Janíčka, odborníka na bankovnictví, finance a kapitálové trhy.

Marcel Janíček přichází z advokátní kanceláře Havel, Holásek & Partners, kde pracoval v oddělení bankovnictví, finance a kapitálové trhy. Ve své dosavadní praxi poskytoval právní poradenství předním mezinárodním i tuzemským finančním institucím a společnostem, a to mimo jiné ohledně akvizičního a projektového financování, včetně syndikovaných úvěrů, právních aspektů poskytování finančních služeb, emisí cenných papírů a kolektivního investování.

Janíček vystudoval Právnickou fakultu UK a je rovněž absolventem VŠE. Hovoří anglicky a má pracovní znalost ruštiny.

6

YIT Zuzana Chudoba * ředitelka vztahů se zákazníky CEE Zuzana Chudoba, která v mezinárodní developerské a stavební skupině YIT od roku 2011 působila v pozici development manager pro prodej, marketing a vztahy se zákazníky v regionu střední a východní Evropy a Ruska, dále stoupá ve firemní struktuře. V divizi YIT pro region střední a východní Evropy se stává ředitelkou pro vztahy se zákazníky. Do její kompetence spadá kromě České republiky a Slovenska také Polsko a pobaltské státy (Estonsko, Litva a Lotyšsko). Současně zůstává členkou marketingového představenstva skupiny YIT.

Zuzana Chudoba svou kariéru v YIT zahájila již v roce 2009, kdy vykonávala funkci manažerky prodeje a marketingu v YIT Stavo. Právě prostřednictvím této developerské společnosti působí skupina YIT od roku 2008 také v České republice.

Zuzana Chudoba je činná v oboru nemovitostí od roku 2003, kdy zastávala funkce manažerky pro prodej a marketing v realitní kanceláři RAK CZ a poté v developerské společnosti Orco Prague. Od roku 2014 je členkou představenstva Severské obchodní komory v ČR. Hovoří anglicky a rusky. Ve volném čase se ráda věnuje sportu (lyžování, cyklistika, jóga, golf), cestování, fotografování a četbě.

7

BENEFI Petra Čapková * ředitelka risk managementu Dlouholeté zkušenosti z bankovního sektoru s řízením kreditního rizika retailových produktů, zkušenosti s vytvářením strategie prevence podvodů a ze spolupráce s registry dlužníků SOLUS a Credit Bureau. To vše si přináší nová risk manažerka Petra Čapková ze Zuno bank do Benefi . Ve startupu internetového podnikatele Pavla Matouška bude řídit celý risk management.

bitcoin_skoleni

Čapková pracovala více než pět let ve společnosti GE Money Bank ve funkci retail risk managera, kde měla na starost řízení rizik zajištěných i nezajištěných úvěrů. Podílela se na vývoji nových produktů nebo implementaci regulatorních požadavků. Poté zamířila do Zuno bank, kde působila jako risk managerka pro Českou a Slovenskou republiku. Zde pomáhala uvést na trh online poskytované úvěrové produkty, spoluvytvářela strategie jejich schvalování i strategie prevence podvodů.

V Benefi bude dohlížet na nastavení schvalovacího procesu, stanovení schvalovacích podmínek, strategie ověřování, prevence podvodu a do budoucna i využívání externích registrů jako součásti řízení kreditních rizik.

  • Našli jste v článku chybu?