Menu Zavřít

Makro vyřadilo tisíce zákazníků

15. 1. 2007
Autor: Euro.cz

Velkoobchodní řetězec Makro vyřadil na počátku roku ze své databáze zhruba 300 tisíc zákazníků, kteří v jeho prodejnách málo utráceli. Počet registrovaných zákazníků tohoto řetězce se tak snížil z loňských 1,05 milionu na přibližně 750 tisíc.

Velkoobchodní řetězec Makro vyřadil na počátku roku ze své databáze zhruba 300 tisíc zákazníků, kteří v jeho prodejnách málo utráceli. Počet registrovaných zákazníků tohoto řetězce se tak snížil z loňských 1,05 milionu na přibližně 750 tisíc.

Makro své rozhodnutí zdůvodnilo tím, že se chce zaměřit na klíčové klienty, jejichž útraty jdou měsíčně do desetitisíců korun. V obchodech Makro mohou nakupovat pouze podnikatelé, kteří vlastní zákaznickou kartu.

  • Našli jste v článku chybu?