PRAHA (oh) – Marketingové oddělení českého zastoupení společnosti IBM má od 1. ledna nové vedení. Ředitelka Monika Pavlíčková z firmy odešla, jejím nástupcem se stal Viktor Laštovka (30), dosavadní šéf marketingu v životní pojišťovně Aviva.
Pavlíčková přišla do firmy na začátku roku 2000 z konkurenční společnosti Hewlett-Packard a v české pobočce IBM měla kromě marketingu na starosti také interní a externí komunikaci firmy. Poté, co vedení IBM rozhodlo o rozdělení pozice marketingu a komunikace s platností od začátku letošního roku, se novým marketingovým ředitelem stal Laštovka. Šéf komunikace se zatím hledá.
Laštovka v pojišťovně Aviva pracoval necelé dva roky, z pozice marketingového ředitele měl například na starosti rebranding společnosti z Commercial Union na Aviva. Předtím působil dva roky v německém výrobci baterií Varta jako manažer pro východní Evropu a tři roky byl account manažerem reklamní agentury Dorland.