Menu Zavřít

Marketing se vyplatil

29. 8. 2003
Autor: Euro.cz

eBanka

PRAHA (hns) - Za dobu reklamní kampaně eBanky vzrostl počet nových klientů o 200 procent. Telefonní bankéři zaznamenali na bezplatné infolince nárůst hovorů ve výši 505 procent. Rovněž spontánní znalost eBanky vzrostla v průběhu kampaně ze 30 na 60 procent. Kampaň banka zahájila letos v květnu. „Lidé pozitivně reagují na sdělení, na která jsme kladli důraz. Především, že provádíme transakce mnohem rychleji než ostatní banky a že eBanka je součástí nejsilnější české finanční skupiny. Navíc klienti v tropických dnech oceňovali i to, že pro získání či ověření informací nemuseli pobočky osobně navštívit,“ uvedl ředitel oblasti Marketing a produkty Petr Pištělák. eBanka od letošního jara také rozšířila své služby na úroveň univerzální banky. Podstatnou změnu představuje rozšíření obchodních míst o eBanka pokladny, které jsou ve vybraných pobočkách České pojišťovny. Celkový počet míst bankovního ústavu tak dosáhl počtu 143.

  • Našli jste v článku chybu?