Na B2B veletrzích módy STYL a KABO, které probíhají ve dnech 15.-17.2.2010 na brněnské výstavišti, je tradičně věnována velká pozornost odbornému a vzdělávacímu programu. Dalším, již pátým, pokračováním seriálu úspěšných marketingových seminářů je téma samotného veletrhu, resp. jak z něj mohou sami vystavovatelé vytěžit maximum.
Foto: Photl
Název: Jak z veletrhu vytěžit co největší publicitu?
Seminář se koná ve čtvrtek 17. února v 10:30 hodin v sále P1 na brněnském výstavišti.
Přednáší Mgr. Jiří Palupa, manažer korporátní komunikace Veletrhů Brno. Vstup na seminář je bezplatný.
Veletrh je nejen kontraktační a obchodní příležitostí, ale také událostí, která je vyhledávána novináři a generuje hodně publicity. Veletrhy módy Styl a Kabo jsou mediálně přitažlivé a jejich publicita zahrnuje několik set příspěvků ročně. Seminář se zaměřuje právě na publicitu veletrhů, její analýzu a na možnosti zvýšení publicity zúčastněných vystavovatelů.
Základem obsahu celého semináře je analýza publicity veletrhů Styl a Kabo za rok 2010 – množství publicity, témata, nejfrekventovanější média a další kvantifikované údaje. Pro potřebu tohoto semináře bylo zpracováno také 10 stručných případových studií vystavovatelů s větším ziskem publicity, jejichž prostřednictvím účastníci semináře uvidí možnosti zlepšení své medializace.
Účastníci se také seznámí s monitorováním publicity ve firmě Veletrhy Brno, s činností tiskového střediska a s další prací realizačního týmu veletrhu související s publicitou. Seminář je určen především vystavovatelům veletrhů Styl a Kabo, jeho cílem je osvětlit vystavovatelům jednu z možností zefektivnění své veletržní účasti.
Kontakt: Ondřej Kopecký, PR manager MARCO BBN, 777 797 385, ondrej.kopecky@marco.eu