Auto - reprezentaceTriumfální vstup nástupce Mazdy 626 na evropský trh s sebou přinesl nejen lavinovitou poptávku, ale také nakupování podle toho, co je.Vůz s mimořádnými jízdními vlastnostmi, s emotivními motory a s jedinečným designem jde na dračku i v Čechách. Právem.
Auto - reprezentace
Triumfální vstup nástupce Mazdy 626 na evropský trh s sebou přinesl nejen lavinovitou poptávku, ale také nakupování podle toho, co je.
Vůz s mimořádnými jízdními vlastnostmi, s emotivními motory a s jedinečným designem jde na dračku i v Čechách. Právem. Ovšem to má za následek, že kdo trvá striktně na své představě o motoru, barvě a výbavě, ten musí nezřídka i čtvrt roku čekat na dodání svého vozu. Mazdy 6 totiž nejsou. Skladové zásoby jsou rychle v pohybu a zájemci jsou uváděni v pokušení vzít zrovna to, co má importér nebo dealer „v regálech“. Zvěst o kvalitách nové Mazdy šla tak daleko, že podnikatelé středních podniků, kteří pro sebe hledají vůz zhruba do jednoho milionu korun, sahají právě po Mazdě 6. Jenomže zvláště takové momenty jako je chýlící se fiskální období přinutilo mnohé z nich učinit kompromis mezi ideální představou a autem, které je momentálně na skladě. Podle vyjádření automobilky to ale není jenom stav českého trhu. Podobně se chová i poptávka v západní Evropě. V některých zemích je situace dokonce ještě vážnější kvůli vyšší platební síle obyvatelstva. Tam, kde je v průměru mezi lidmi více peněz, tam chybí aut víc.
FOTO: MAZDA