E D I T O R I A L Když jsem začal na počátku roku 2004 pracovat pro Profit jako dopisovatel, byl to týdeník novinového formátu. Ke spokojenosti čtenářů takto vycházel už čtrnáct let. Co ale bylo dobré v devadesátých letech, v nové dekádě neobstojí. Proto se z Profitu stal na jaře zmíněného roku barevný časopis.
E D I T O R I A L
Když jsem začal na počátku roku 2004 pracovat pro Profit jako dopisovatel, byl to týdeník novinového formátu. Ke spokojenosti čtenářů takto vycházel už čtrnáct let. Co ale bylo dobré v devadesátých letech, v nové dekádě neobstojí. Proto se z Profitu stal na jaře zmíněného roku barevný časopis. Měl představovat přechod mezi novinami a časopisem, proto mu vydavatelství Stanford přisoudilo větší formát, než je obvyklé.
Uběhlo dva a půl roku a jsme u dalšího evolučního stupně. Zmenšujeme formát na standardní velikost, přinášíme přehlednější grafiku a doufáme, že i lepší obsah. K tomuto kroku jsme přistoupili na základě dlouhodobých plánů vydavatelství, které byly podpořeny výsledky letošního čtenářského průzkumu agentury SC&C. Menší formát je pro čtenáře praktičtější, vejde se do aktovky i do šanonu. Grafika je úhlednější, zvětšily se fotografie a zmizelo zalomení stránek, které občas rušilo souvislost četby. A obsah? Stále jsme praktickým časopisem zaměřeným na malé a střední firmy, většina rubrik zůstává. Jsou ale nově setříděny a pevně ukotveny na konkrétních stránkách. Věříme, že se vám bude Profit v nové podobě líbit!