PRAHA (PBJ, tpk) – Agentura pro marketingový průzkum trhu Stem/Mark prošla v minulém roce změnami, jež se týkaly jak struktury společnosti a jejích vztahů ke klientům, tak nového loga. V souvislosti s těmito proměnami nedávno nastoupil na post ředitele firmy Jan Tuček (41).
Nový šéf absolvoval Fakultu makroekonomiky a statistiky na Vysoké škole ekonomické v Praze. Téměř sedmnáct let působil v Českém statistickém úřadu, kde se postupně vypracoval na generálního ředitele sekce informačních služeb (1998 až 2001). V roce 2002 se stal v úřadu viceprezidentem.
Jan Tuček se ve svém volnu rád věnuje volejbalu a jízdě na kole, v zimě jezdí na běžkách. Pokud netráví čas s manželkou a svými dvěma dcerami, s oblibou si čte díla americké či britské literatury, líbí se mu rovněž ruská klasika a romány českých autorů. Kromě toho je jeho radostí cestování do vzdálených zemí. Plynule hovoří anglicky a slušně se domluví také německy a rusky.