Menu Zavřít

Mléko proniká i do sexshopů

17. 5. 2004
Autor: Euro.cz

PRODEJCE EROTICKÉHO ZBOŽÍ CHYSTÁ PRO SVÉ KLIENTY NEOBVYKLÝ DÁREK Začátkem roku řešila kunínská mlékárna nepříjemnou kauzu, jejímž důsledkem mohla být ztráta polských kontraktů. Nestalo se, a navíc se objevil naprosto nečekaný odběratel.

 

Lechtivé snímky z erotického webu vadily hlavně polským zákazníkům kunínské mlékárny.

PRODEJCE EROTICKÉHO ZBOŽÍ CHYSTÁ PRO SVÉ KLIENTY NEOBVYKLÝ DÁREK

**Začátkem roku řešila kunínská mlékárna nepříjemnou kauzu, jejímž důsledkem mohla být ztráta polských kontraktů. Nestalo se, a navíc se objevil naprosto nečekaný odběratel.

MM25_AI

Zcela netradičního a nečekaného zákazníka získala přední tuzemská mlékárenská společnost Mlékárna Kunín. Je jím firma City Realex, jejíž doménou však není prodej potravin, ale síť sexshopů Erotic City. Důvod, proč se distributor erotických pomůcek rozhodl odebrat pro své obchody 24 tisíc krabic mléka, je z obchodního hlediska logický. Vedl ho k tomu příběh s pornofotografiemi, na kterých se počátkem roku objevilo logo kunínské mlékárny. Zveřejnily je specializované internetové servery. Zatímco mlékárně přinesly fotografie nahé ženy v choulostivých polohách polévané mlékem z Kunína kupu starostí a nečekaný známkoprávní a obchodní problém, majitelům pražské firmy City Realex připadalo vtipné celou kauzu využít pro podporu svých obchodů. Mléko budou nabízet jako dárek svým klientům. Podle informací, které má Profit k dispozici, zbývá ještě dokončit dohodu, jak bude City Realex svou akci prezentovat inzertně a do jaké míry zapojí do reklamy i logo mlékařů. „Je to zákazník jako každý jiný,“ uvádí obchodní ředitel Mlékárny Kunín Jiří Klos. Podle Aleše Tvrdoně z kunínského marketingu je třeba dívat se na celou věc s pořádnou dávkou nadhledu. „Když už jsme neodhalili původce fotek s naším mlékem, alespoň díky této negativní reklamě něco vyděláme,“ konstatoval Tvrdoň. Snímky s nahou ženou a kunínským mlékem se od ledna šíří na internetu. Mlékárna musela tento fakt vysvětlovat svým obchodním partnerům především v katolicky založeném Polsku. Situace se uklidnila a firma o žádný ze zahraničních kontraktů nepřišla. Původce fotografií, které poškodily její jméno, se však odhalit nepodařilo. Mlékárnu upozornili na nežádoucí reklamu nejdříve provozovatelé jejích vlastních internetových stran, kteří mapují neoprávněné užití logotypu na internetu. Nato se v mailové schránce oficiálních stránek firmy začala objevovat pochvalná anonymní sdělení návštěvníků pornostránek. Případem se zabývali počítačoví specialisté, kteří se snažili najít autory fotografií i původce internetových stránek, na nichž se fotky objevily. Kunínská mlékárna zvažovala i možnost podání na provozovatele příslušného serveru. Nakonec, po uklidnění obchodních partnerů, se rozhodla trestní oznámení s nejistou šancí na vypátrání pachatele nepodávat.

  • Našli jste v článku chybu?