Tuzemské firmy si budou moci zaregistrovat doménu pro posílání krátkých textových zpráv z mobilního telefonu. Prostřednictvím domény pak společnosti budou moci komunikovat s uživateli mobilních sítí, uvedl Jan Barta, obchodní ředitel společnosti B3net, která službu nabízí.
SMS domény lze podle Barty využít pro služby, jako je hlasování prostřednictvím SMS, věrnostní systémy, informační služby a podobně. První službou, která domény využívá, je vyžádání loga nebo melodie na mobilní telefon. Uživatel zadá do krátké textové zprávy doménu a číslo loga nebo melodie a obratem je získá na svůj mobil. Logo, které si mohou uživatelé stahovat, si firma prostřednictvím stránek business.nabit.cz zadá na své internetové stránky. Po uskutečnění odesílací kampaně navíc klienti mohou pracovat s nasbíranými daty o uživatelích loga a používat je pro další cílené marketingové projekty. Za každé odeslané logo, které si uživatelé vyžádají, firma zaplatí čtyři koruny. Minimální předplatné je 1000 Kč. V ČR odešlou uživatelé mobilních telefonů ročně sedm miliard textových zpráv. Podle Barty je mobilní marketing až o polovinu účinnější než televize a o 120 procent než rozhlas. Podobnou službu zatím v tuzemsku nikdo nenabízí. B3net vznikl v roce 2001 a o rok později koupil společnost zabývající se prodejem log Nabit.cz. Firma poskytuje služby například Škodě Auto, dovozcům značek Opel, Seat, Nissan či firmám Sanoma, Schering nebo Alimex ČR.