1 D-LINK Robert Rudolph • business development manager Společnost D-Link, poskytovatel síťových řešení a řešení pro digitální domov, jmenovala do nové pozice business development managera pro IP dohled Roberta Rudolpha (34).
Robert Rudolph přináší do D-Linku bohaté zkušenosti s problematikou IT bezpečnosti a video dohledu. Absolvent sinologie a expert na Asii byl naposledy zaměstnán jako key account manager ve společnosti TKH, která je dodavatelem komplexních IT bezpečnostních řešení. Předtím byl ve funkci sales account managera pro Německo, Rakousko a Švýcarsko ve společnosti ACTi odpovědný za prodej a rozvoj obchodu.
2
BBH Andrea Straková • senior právnička Stanislav Kuba • senior právník Andrea Straková se v pozici senior právničky firmy BBH bude zaměřovat zejména na oblast obchodního a občanského práva. Její hlavní specializací je korporátní právo a smluvní právo, má zkušenosti v oblasti závazkového práva a práva obchodních společností, fúzí a akvizic, bankovního práva a práva kapitálových trhů. V BBH pracuje od roku 2010, kdy ukončila studia Právnické fakulty Univerzity Karlovy v Praze, a v roce 2013 úspěšně vykonala advokátní zkoušku. Hovoří plynně anglicky. Stanislav Kuba se v pozici senior právníka BBH zaměří na oblast obchodního a občanského práva, a to především na problematiku obchodních a občanských sporů v soudním a rozhodčím řízení. Vedle civilního práva procesního má zkušenosti v oblasti závazkového práva, insolvenčního práva a práva obchodních společností. V BBH pracuje od roku 2009. V roce 2010 úspěšně zakončil studia Právnické fakulty UK v Praze. Hovoří plynně anglicky.
3
KEMPINSKI HyBERNSKÁ PRAGUE Zoltán Somlyai • ředitel Ředitelem hotelu Kempinski Hybernská Prague byl jmenován Zoltán Somlyai. Přichází z hotelu Kempinski Corvinus Budapest, kde působil jako resident manager od roku 2010.
Zoltán Somlyai se narodil v Maďarsku. Vystudoval mezinárodní institut pro concierge Chef’s d’Or a Reims Management School, kde získal diplom v obchodní administrativě. V roce 2003 absolvoval bakalářské studium pohostinství a restauračního managementu na Szolnok College of Commerce and Hospitality. Devět let pracoval jako recepční v maďarském hotelu Flamenco. Do hotelu Kempinski Corvinus Budapest nastoupil v roce 1993. V průběhu 21 let v Kempinski Corvinus prošel různými pozicemi, včetně front offi ce managera, obchodního a marketingového ředitele, resident managera, až na post ředitele hotelu. Současně prohluboval své znalosti a schopnosti v rámci školicích programů na American Business School, IFH Academy, Ad Sidera a dalších.
Zoltán Somlyai mluví plynně maďarsky, anglicky a německy a má základní znalost italštiny. Ve volném čase se věnuje automobilovému závodnictví, jezdectví a plavbě na kajaku. Je ženatý a má dospělého syna.
4
DHL SUPPLy CHAIN Petr Káňa • regionální ředitel Petr Káňa (41) byl jmenován do funkce regionálního ředitele ve společnosti DHL Supply Chain, poskytovateli logistických služeb v České republice. Na starost bude mít všechny provozy v moravském regionu, kde firma provozuje šest distribučních center o celkové ploše 120 000 m2.
Petr Káňa pracuje v DHL od roku 2008, v posledních třech letech jako ředitel sektoru módy s působností v Pohořelicích u Brna. Předtím pracoval ve funkci manažera pobočky. V minulosti byl výkonným ředitelem společnosti CELogis a zastával manažerskou pozici ve firmě Makro Cash & Carry ČR. Po absolvování Vysoké školy námořní ve Štětíně pracoval pět let jako navigační důstojník na námořních lodích.
Je ženatý a má dvě děti. K jeho největším zálibám patří sport, především horolezectví, fotbal, squash a snowboard.
5
BERENTZEN Vilma Kazdová • managing direktorka V červenci byla do funkce managing directorky společnosti Berentzen Distillers Czech Republic jmenována Vilma Kazdová. Ve firmě pracovala od února letošního roku ve funkci marketingové manažerky. Byla zodpovědná za marketing, koordinaci a strategickou spolupráci s distribučním partnerem. Nyní má na starost lokální vedení společnosti.
V minulosti zastávala obchodní a marketingové pozice ve společnostech Pepsi, Brown-Forman a Unilever. 6
AKCENTA CZ Jan Karger • ředitel Jan Karger se stal novým členem představenstva a ředitelem společnosti Akcenta CZ pro oblast risk a provoz. Jan Karger se od roku 1997 pohyboval ve finančním, převážně bankovním sektoru. Zaměřuje se na oblast risk managementu. Jeho cílem ve vedení Akcenta CZ je optimalizovat procesy v oblasti zajišťovacích obchodů a v oblasti rizika, které umožní zkvalitnit a rozšířit portfolio služeb a produktů zahraničního platebního styku.
Jan Karger studoval na Matematicko-fyzikální fakultě Univerzity Karlovy v Praze a vysokoškolský titul získal na Pedagogické fakultě Technické univerzity v Liberci.
7
CUSHMAN & WAKEFIELD Aneta Kottová • poradce Aneta Kottová nastoupila do funkce poradce maloobchodního týmu Cushman & Wakefield. Bude poskytovat služby v oblasti pronájmů plánovaných obchodních center. Maloobchodní tým Cushman & Wakefield Česká republika a Slovensko poskytuje služby nájemcům z řad mezinárodních i českých značek, majitelům nákupních center a vlastníkům budov na hlavních nákupních třídách v centrech měst.
Aneta Kottová přichází do Cushman & Wakefield ze společnosti Brevis rent, kde v uplynulých dvou letech pracovala jako obchodní manažerka v oblasti krátkodobých pronájmů. Zkušenosti se správou nemovitostí a retailu získala ve společnosti Ahold, kde pracovala v letech 2008 až 2011. Dva roky působila v obchodní pozici v Belgii.
Vystudovala management cestovního ruchu se zaměřením na obchod na Haute École Louvain en Hainaut v Belgii.
Ve volném čase běhá, hraje na piano a věnuje se dogfrisbee (házení létajícími talíři ve spolupráci se psem).
8
POINTPARK PROPERTIES Andrzej Wroński • country head Poland Andrzej Wroński, který donedávna působil ve funkci head of asset and property management pro střední a východní Evropu ve společnosti PointPark Properties (P3), byl povýšen do pozice country head Poland.
Do společnosti P3, která se zabývá správou a developmentem skladových nemovitostí, nastoupil Wroński v roce 2008 jako head of asset and property management pro Polsko. Dohlížel na správu dvou největších logistických parků společnosti P3 – PointPark Mszczonow nedaleko Varšavy a PointPark Poznan. Na počátku roku 2013 převzal odpovědnost za celou oblast střední a východní Evropy.
Před nástupem do P3 se jako zkušený správce nemovitostí specializoval na řízení skladů a kanceláří v polských subjektech developerské společnosti AIG/Lincoln.
9
OEZ Magdalena Vlčková • obchodní a marketingová ředitelka Firma OEZ je dodavatelem produktů a služeb v oblasti jištění elektrických obvodů a zařízení nízkého napětí. Obchodní a marketingovou ředitelkou společnosti se 1. července stala Magdalena Vlčková, která nadále povede také útvar marketing managementu a komunikace. Dosavadní obchodní ředitel Radim Adamec ze společnosti OEZ odešel.
Magdalena Vlčková vystudovala Fakultu řízení na VŠE v Praze. Ve společnosti OEZ byla nejprve pověřena koordinací technického rozvoje. Od roku 2001 zodpovídala za vytváření pozice značky OEZ na českém trhu i v zahraničí, za firemní komunikaci a marketingové aktivity. Od minulého roku řídila produktový a obchodní marketing. V nové funkci bude mít na starost obchodní rozvoj OEZ v České republice i na zahraničních trzích, a to včetně zodpovědnosti za marketingové a komunikační aktivity.
Hovoří anglicky a rusky, je vdaná a má dva dospělé syny. Ve volném čase ráda cestuje, sportuje a čte.
ey Mark Weinberger globální generální ředitel Generálním ředitelem a předsedou globální výkonné rady mezinárodní auditorské a poradenské společnosti Ernst & Young se stal Mark Weinberger. Při této příležitosti bylo zveřejněno nové obchodní jméno firmy. Od 1. července 2013 se mění název společnosti Ernst & Young na zkrácené EY. Společnost mění logo, jehož součástí je i nové motto ve znění Building a better working world (Pomáháme vytvářet lepší podnikatelské prostředí). Mark Weinberger má rozsáhlé zkušenosti ze svého působení v EY, ale také v americké státní správě a v dalších organizacích. Do funkce předsedy globální výkonné rady nastupuje jakožto její několikaletý člen a ředitel globálního daňového poradenství. Stejnou funkci dříve zastával pro region Severní, Střední a Jižní Ameriky. Působil také ve výboru pro globální trhy a pro veřejný sektor. V předchozích letech pracoval v americké administrativě. Za vlády prezidenta George W. Bushe byl náměstkem ministra financí pro daňovou politiku USA a prezident Clinton jej jmenoval do Poradního výboru pro sociální zabezpečení. l