Menu Zavřít

Mozart a Macocha

22. 10. 2004
Autor: Euro.cz

CzechTourism

PRAHA (hns) - Režisérem reklamní kampaně, která bude příští rok lákat turisty z Polska a Rakouska, se stane Vladimír Michálek. Autora snímků Je třeba zabít Sekala a Babí léto vybrala agentura CzechTourism kvůli zkušenostem s polskými herci. Polských turistů k nám jezdí 430 tisíc ročně, ale většinou jen projíždějí cestou k moři. „Chceme je přesvědčit, aby v Česku strávili alespoň víkend,“ říká David Gladiš, ředitel agentury CzechTourism. „Polský spot je koncipován právě jako příběh rodiny jedoucí k moři. Na cestě je zastaví český policista a upozorní je, že minuli hrad Bouzov. Polákům se na Moravě zalíbí, a tak navštíví ještě rožnovský skanzen a Macochu.“
Spot pro Rakušany je koncipován jako koláž ze zajímavých míst Česka podmalovaná Mozartovou hudbou. Spot končí slovy „Je slyšet, že Mozart v Česku pobýval“. Rakušanů zavítá do ČR 270 tisíc ročně. „Kampaně budou stát dohromady necelých 50 milionů korun. Peníze chceme získat z Evropských strukturálních fondů,“ říká Gladiš. Součástí propagace Česka bude i tisková a outdoorová reklama.

  • Našli jste v článku chybu?