V dnešním dílu našeho seriálu se zaměříme na reklamy postavené víceméně jen na významu textu. Lze si tak snadno uvědomit, že je-li základní myšlenka natolik přímá, stačí ji sdělit „pouze“ textem.
V dnešním dílu našeho seriálu se zaměříme na reklamy postavené víceméně jen na významu textu. Lze si tak snadno uvědomit, že je-li základní myšlenka natolik přímá, stačí ji sdělit „pouze“ textem.
Kdo si hraje nezlobí
Tato jednoduchá inzerce s dominantním titulkem, který říká, že stavebnice Lego je jediným světově legálním mozkovým stimulátorem, je výplodem agentury Fabrika. Zde rozhodně neplatí – Chraňte před dětmi.
Kečup
Když v Brazílii propukne požár, nevolá se „Hoří!“, ale telefonická linka 192. V případě, že pozřete velmi pálivý kečup Heinz, volejte speciální linku 193. Nápad na reklamu vzplál v zapálených mozkovnách studentů Miami Ad School, Sao Paulo.
Myš
Musím se přiznat, že jsem si představil sice počítačovou myš, ale jak na ní leží myška živá. Pravděpodobně to znamená, že bych měl po dlouhé době zajít do ZOO, než bude pozdě. Vypracovala agentura BBDO West, San Francisco.
Kytara
Kdo jiný než Jimi Hendrix je charakteristickým zástupcem rockové kytary a hudby. Je tedy jakousi ochrannou značkou tohoto slova. Jasná asociace. Myšlenka vznikla v hlavách rockerů agentury Loducca Publicidade, Sao Paulo, Brazílie.
Světový fond na ochranu přírody
Prales / Dřevo / Strom / Smrt. Čínské znaky jsou natolik obrazově výmluvné, tak proč je nevyužít pro Světový fond na ochranu přírody. Je potěšující, že kreativci reklamní agentury Shunya přicházejí s dobrými nápady pro dobrou věc.