PPF
PRAHA (zdf) – Modernější kabát si s novým rokem pořídila finanční skupina PPF. Změnila nejen svoje logo, ale celkovou firemní identitu. Svoji tvář mění poprvé po jedenácti letech existence. „Chceme dát najevo, že z PPF vyrostla významná finanční skupina s jasnou vizí a dlouhodobou strategií,“ uvedl mluvčí PPF Ivan Lackovič. Proměna má symbolizovat vyzrání firmy v silnou a expandující společnost.
Záměr byl naplánován již loni v dubnu. Ve výběrovém řízení, které skupina uspořádala ve spolupráci s agenturou Ogilvy CID, zvítězil renomovaný výtvarník Aleš Najbrt. Jeho manuál je předlohou nejen pro loga, ale i veškeré merkantilní tiskoviny či webové stránky. „Změna se týká všech společností s písmeny PPF v názvu,“ upřesnil Lackovič. Nová identita se nedotkne skupiny České pojišťovny, Home Creditu či eBanky, jež PPF rovněž kontroluje. Náklady na přeměnu dosáhnou několika milionů.