Menu Zavřít

Nejlépe se prodává Sliz

16. 7. 2007
Autor: Euro.cz

RADEK A ŠÁRKA GRYCOVI, SPOLEČNOST NORIS CR Letní červnové teploty se na tržbách manželů Grycových odrazily pozitivně. „Pro dobrý prodej zmrzliny je ideální počasí od 25 do 30 stupňů Celsia. Při vyšších teplotách lidé chuť na studenou pochoutku ztrácejí. Pak spíše pijí,“ objasňuje Šárka Grycová.

bitcoin_skoleni

RADEK A ŠÁRKA GRYCOVI, SPOLEČNOST NORIS CR Letní červnové teploty se na tržbách manželů Grycových odrazily pozitivně. „Pro dobrý prodej zmrzliny je ideální počasí od 25 do 30 stupňů Celsia. Při vyšších teplotách lidé chuť na studenou pochoutku ztrácejí. Pak spíše pijí,“ objasňuje Šárka Grycová. Děti si prý nejvíce pochutnávají na Slizu, což je efektní nanuk, když trošku roztaje, tak se hýbe jako jazyk. Naopak dospělí, obzvlášť ženy, dávají přednost jogurtovému Ovocnému snu. „V restauracích je zase velmi oblíbená vanilková klasika a z novinek jde slušně na odbyt nanuk Banány a Modré z nebe, jež chutná jako čokoláda,“ doplňuje. TRŽBY PŘEDBÍHAJÍ TEPLOTY V červnu se manželům Grycovým nadmíru dařilo. „Po tři měsíce se držíme na špici mezi pěti výhradními prodejci Nestlé zmrzliny v prodejích maloobchodním partnerům v Česku. V Brně nás proto navštívil generální ředitel Nestlé zmrzliny Marc Paloma. Přijel, aby s námi projednal další obchodní plány a také byl zvědav, jak se nám daří,“ popisuje Šárka Grycová. Růst tržeb ovšem Grycovi nenechávají pouze na rozmaru počasí. V polovině června vydali první akční leták, ve kterém představili 27 druhů novinek. „I když novinky jsou v oběhu jen dva týdny, přesto jsme svolali poradu, abychom prodeje předběžně zhodnotili, a zatím to vypadá slibně. Každý týden narůstají o třicet procent. Podle očekávání se nejlépe rozjely italské dorty Bindi, jichž máme 12 druhů,“ líčí Radek Gryc. Grycovi také intenzivně pracují na nabídce pro takzvané průmyslové odběratele, kteří kupují ovoce, hřiby a zeleninu pro další zpracování. „Dodávky se ročně pohybují například u jahod okolo 150 tun nebo mrkve 350 tun,“ objasňuje Radek Gryc. O RYBÁCH U VÍNA**

Sortiment hodlají nadále rozšiřovat také o ryby. Zaměstnanci proto absolvovali odborné školení obchodního partnera na jižní Moravě. Třešničkou na dortu bylo večerní posezení ve vinném sklípku. „Mezi číšemi moravských ročníků se dlouho do rána debatovalo o mořských či aljašských štikách a treskovitých rybách,“ líčí Šárka Grycová, jak spojili příjemné s užitečným.

  • Našli jste v článku chybu?