Menu Zavřít

Největším hitem Vánoc byly lázeňské pobyty

4. 1. 2012
Autor: profit

Vypadá to, že Češi se zamilovali během Vánoc do lázeňských pobytů. Poukaz na zlevněný pobyt v některém z populárních lázeňských či wellness center totiž patřil v roce 2011 mezi nejoblíbenější vánoční dárky.

Foto: Profimedia.cz

Výhodné pobyty v lázeňských resortech jsou dlouhodobě oblíbené, ale o Vánocích se staly doslova hitem. Lidé o ně měli obrovský zájem, přičemž zejména šlo o různé slovenské zámky a české hory, především oblast Špindlerova mlýna. Před Vánoci jsme prodávali do některých hotelů tisíce těchto poukazů,“ popisuje Michal Hardyn ze serveru SlevyDnes.cz, kde zákazníci nakupovali výhodné poukazy také velmi často.

MM25_AI

I v oblasti nejprodávanějšího zboží přinesly uplynulé Vánoce vedle tradičních stálic několik zajímavých novinek. „Jako každý rok byl velký zájem o hotové pečené cukroví. Mezi nejoblíbenější dárky patřily taneční podložky, ale i takové novoty jako extrémně levná přilnavá nanopodložka na odkládání mobilu,“ líčí Hardyn.  Po vánočních svátcích přitom zaznamenávají provozovatelé slevových serverů další posun v chování zákazníků. „S koncem svátků vidíme zvýšený zájem o služby v oblasti krásy, tedy snahu o odstranění následků sváteční pohody,“ komentuje změnu trendu Michal Hardyn.

Popularita slevových serverů je v České republice obrovská, svého vrcholu však ještě zřejmě nedosáhla. Stále totiž přibývají nové a nové servery, byť od léta 2011 již pomalejším tempem. „Na konci léta bylo na SlevyDnes.cz registrováno kolem 200 slevových serverů, v současnosti je jich již kolem 300,“ dokládá to Hardyn. Aby na trhu uspěly, snaží se mnohé z těchto serverů vyhranit a věnovat se jen určité specifické oblasti zboží či služeb. „Vznikají servery zaměřené takřka výhradně na víno, na služby v kosmetickém průmyslu či na zdravý životní styl,“ vypočítává Hardyn. Servery se také snaží získat sympatie zákazníků věrnostními programy nebo charitativními sbírkami.

  • Našli jste v článku chybu?