Ve vedení e-shopu s kosmetikou Notino vznikla nová funkce komerčního ředitele, do které nastupuje Jan Vraný. Přechází z české pobočky společnosti Google a bude zodpovědný za obchod, marketing, služby pro zákazníky a prodejní síť firmy Notino na všech 19 trzích. Jan Vraný pracoval téměř čtyři roky jako obchodní ředitel českého Googlu, kde se zaměřoval především na podporu expanze českých firem na zahraniční trhy. Předtím působil čtyři a půl roku v poradenské společnosti McKinsey, dále v londýnské pobočce investiční banky Morgan Stanley, české Raifieisenbank a středoevropské centrále firmy Procter & Gamble. Zaměřoval se zejména na komerční strategii, marketing a zvyšování obchodní výkonnosti společností, především v segmentu spotřebního zboží, bankovnictví a maloobchodu. Vystudoval MBA na London Business School a ekonomii na Masarykově univerzitě v Brně.
Notino Jan Vraný • komerční ředitel
9. 10. 2017