KRÁTCEZájem o vodní dopravu v Česku v posledních letech trvale roste, a proto současné služby labských přístavů už často nestačí. Společnost Česko-saské přístavy, které patří dva z nich v Děčíně a Lovosicích, se z těchto důvodů rozhodla přebudovat je v logistická centra pro lodní, železniční i automobilové dopravce.
KRÁTCE
Zájem o vodní dopravu v Česku v posledních letech trvale roste, a proto současné služby labských přístavů už často nestačí. Společnost Česko-saské přístavy, které patří dva z nich v Děčíně a Lovosicích, se z těchto důvodů rozhodla přebudovat je v logistická centra pro lodní, železniční i automobilové dopravce. Investice do infrastruktury těchto center by jen v letošním roce měly dosáhnout částky až 15 milionů korun. Potvrdil to jednatel firmy Jiří Aster s tím, že řada firem dává přednost (hlavně kvůli nižší ceně) vodě před železnicí. Zájem o přepravu zboží po vodě mají prý zejména firmy, které vyváží sypké nebo nadrozměrné náklady.