Kulatější. Ale žádná revoluce. Japonská Suzuki spoléhá v kategorii levnějších vozů střední třídy na svůj model Liana. Nyní začala prodávat vylepšenou verzi, která se chlubí spoustou novinek. Nejlevnější verze vyjde na 459 900 korun.
Japonská Suzuki spoléhá v kategorii levnějších vozů střední třídy na svůj model Liana. Nyní začala prodávat vylepšenou verzi, která se chlubí spoustou novinek. Nejlevnější verze vyjde na 459 900 korun.
Co se v nové Lianě změnilo? Při pohledu zvenčí zaujmou především nové nárazníky a maska. Přibyly také přední mlhové světlomety a boční spoilery. Auto má nová hliníková kola, dodávaná ale jen na přání. Změnil se také takový detail, jakým je tvar zadního stěrače. Jinými slovy - žádná velká revoluce, spíše drobnější úpravy.
Vnitřek doznal o něco podstatnějších změn. Konstruktéři přepracovali přístrojovou desku a středovou konzoli, jiný je i volant. A hlavně - proti původnímu stavu zmizela úzká štěrbina s otáčkoměrem a digitálním rychloměrem, na její místo nastoupily veliké budíky. Tvar změnily mimo to odkládací kapsy předních dveří.
A co výbava? Přibyl informační displej s hodinami a ukazatelem venkovní teploty. Příjemným překvapením pro milovníky hudby má být nový audiosystém s ovládáním na volantu. Posunulo se ovládání zpětných zrcátek tak, aby na něj řidič snáze dosáhl. Brýle lze nyní uložit do zvláštní schránky.
Nová Liana se chlubí vysokou mírou bezpečnosti. Vyspělé softwarové metody konstrukce karoserie prý zaručily vytvoření pevného a bezpečného skeletu chránícího posádku. Všechny boční dveře jsou navíc vyztuženy vysoce odolnými protinárazovými vzpěrami. Deformační zóny přední a zadní části karoserie jsou vyvinuty tak, aby maximalizovaly nedotknutelnost konstrukce kabiny a energie nárazu byla rozptýlena mimo prostor pro posádku. V nabídce motorů figurují nadále zážehové agregáty s objemy 1.3 a 1.6 litrů s výkony 66 kW/90 k a 78 kW/106 k. Ještě nyní v létě přibude naftový agregát s výkonem 66 kW/90 koní.