Prada
Zastoupení luxusních značek v pražské Pařížské ulici se opět rozšířilo. Svůj první obchod v Praze, který je zároveň doposud jediným butikem ve střední a východní Evropě, otevřela italská módní značka Prada. Své aktivity prý chce zaměřit především na českou klientelu. Navzdory současné finanční situaci je prý o zboží tohoto druhu stále zájem. „Praha umožní další expanzi značky do středoevropských měst,“ tvrdí ředitel pro komunikaci a vnější vztahy Stefano Cantino.
Společnost, která je na trhu bezmála sto let, se rozhodla pro své působení v Praze před třemi lety. Obchod v Pařížské, jehož plocha je 750 metrů čtverečních, se nachází v blízkosti dalších luxusních značek jako Hermes nebo Louis Vuitton. Interiér dvoupatrového obchodu navrhl architekt Roberto Baciocchi. Kromě luxusních kabelek nabízí butik také dámské a pánské oděvy, doplňky a obuv. V prodeji jsou i brýle nebo parfémy. „Tak velkou plochu jsme v Praze otevřeli proto, abychom mohli nabídnout celý náš sortiment,“ vysvětluje Cantino. To považuje zástupce Prady za konkurenční výhodu. „Vůči konkurenci se chceme vymezit tím, že máme zastoupení všech výrobků,“ konstatoval.