Menu Zavřít

Nové čtení: Prezentace v marketingových komunikacích

29. 9. 2010
Autor: profit

Dnešní svět křižují miliardy nejrůznějších sdělení a informací. Přes veškerý dynamický rozvoj elektronických médií a technologií patří k velkým ironiím dnešní doby, že komunikace ve světě se stává stále obtížnější.

Ukazuje se, že strukturovaná a srozumitelná komunikace, kterou přivedl na svět marketing, by se měla stát součástí a hlavním námětem globálního výchovného programu. A právě prezentace není ničím jiným než jedním z mnoha nástrojů osobní marketingové komunikace. Stává se každodenním chlebem, a to nejen v marketingu. Bez schopnosti prezentovat se dnes neobejde téměř nikdo. Kniha obsahuje základní definice prezentačních dovedností z hlediska talentu, disciplíny a technik. Přináší systém plánování a organizace prezentace, analyzuje cílovou skupinu, pro kterou je obsah prezentace určen, doporučuje prezentační nástroje a pomůcky, technologie přípravy. Uvádí přehled základních stylových přístupů, nedostatků a chyb, a nezapomíná ani na virtuální prezentace, jako je telefon, video, web či e-mail.

autor: Ing. Ladislav Kopecký formát: B5 vazba: V2 rozsah: 160 stran prodejní cena včetně DPH: 279 Kč, 11,99 €

Informace o autorovi

bitcoin_skoleni

**Ing. Ladislav Kopecký věnoval značnou část své profesionální dráhy marketingu a marketingovým komunikacím. Do roku 1991 pracoval v čs. reklamní agentuře Rapid. V letech 1991–1993 působil v USA, New Yorku jako obchodní atašé velvyslanectví ČR. Od roku 1993 do roku 1998 řídil jednu z předních komunikačních, nadnárodních agentur v ČR – Amirati Puris Lintas. V roce 1998 byl zvolen Presidentem Asociace komunikačních agentur. Od roku 1999 je jednatelem vlastního studia Createam, které se zabývá strategickým rozvojem a tvůrčí činností v marketingových komunikacích. Zvláštní místo v autorské činnosti zaujímají textařské a scénáristické práce. Je autorem vítězného libreta a scénáře na pavilón České republiky na Všeobecné světové výstavě EXPO 2000 v Hannoveru. Jednou z posledních větších prací je libreto, scénář a realizace stálé expozice ČNB „Lidé a peníze“ a libreto a scénář „Expozice ČAS“ pro město Šternberk a Olomoucký kraj. Byl spoluautorem komorního muzikálu Nikola Šuhaj loupežník vytvořeného Petrem Ulrychem pro pražské divadlo Ateliér. Vytvořil více než 60 textů písní převážně ve spolupráci s Petrem Ulrychem. Napsal knihu „Putování… Čtyřmi kontinenty za 80dní“. Ladislav Kopecký přednáší marketingové komunikace na Univerzitě Karlově (FSV) a Vysoké škole ekonomické v Praze.

Více informací naleznete na http://www.grada.cz/prezentace-v-marketingovych-komunikacich_5944/kniha/katalog/ .

  • Našli jste v článku chybu?