Týdeník nový Profit je nejprodávanějším ekonomickým titulem v Česku. Tuto pozici potvrdil v rámci prodaného nákladu jak v únoru, tak v březnu letošního roku. V březnu 2011 činil prodaný náklad podle ABC ČR 22 009 kusů.
Foto: Profit.cz
Nový Profit vydává vydavatelství Stanford, a.s., které vydává i měsíčník Český export. Týdeník Profit prošel v roce 2010 vizuální změnou. V novém kabátě a s novým uspořádáním a s novými rubrikami se svým čtenářům představil v srpnu roku 2010. „Změny jsme provedli postupně, abychom se více přiblížili potřebám cílové skupiny a také, abychom získali nové čtenáře a zejména předplatitele,“ říká Tomáš Vyšohlíd, šéfredaktor nového Profitu. Nový Profit dosáhl podle dat ABC ČR v březnu počtu 10 951 kusů v předplatném.
Nový Profit je zavedeným týdeníkem na českém trhu. Navazuje na 20 let trvající tradici úspěšného titulu PROFIT. Dál zůstává pro své čtenáře zárukou kvalitního zpravodajství, ekonomických přehledů a analýz. Cíleně oslovuje jednatele a majitele malých a středních firem, manažery a podnikatele, kterým poskytujeme praktické rady a tipy. Nový Profit navíc oslovuje širší čtenářskou obec novými rubrikami, reportážemi a aktuálními tématy s neotřelým úhlem pohledu. Mimo tištěné verze provozuje vydatelství i internetový portál www.profit.cz a fanoušci jej mohou nalézt i na Facebooku na adrese www.facebook.com/profit.cz.