Menu Zavřít

Nový ředitel ovlivní reklamu na obrazovce ČT

17. 6. 2009
Autor: Euro.cz

Českou televizi má od července dalších šest let řídit nový ředitel. Tedy v případě, že Rada ČT nezvolí do čela této veřejnoprávní instituce znovu Jiřího Janečka.

Autor: Martin Siebert

Včetně něj bude vybírat z pěti kandidátů, přičemž všichni prošli vedoucími pozicemi v médiích. Se zrušením reklamy ve vysílání ale počítají jen dva kandidáti, kteří přitom nejsou zatím horkými favority na šéfovské křeslo Kavčích Hor. Jde o dosluhující europoslankyni Janu Bobošíkovou a výkonného ředitele hudební stanice Óčko Hynka Chudárka. Mezi pětici patří i Radomír Pekárek, bývalý šéf projektu digitální televize Barrandov, a bývalá ředitelka vlastní tvorby televize Prima Jana Kasalová.

Anketa Profitu: Měla by veřejnoprávní televize vysílat komerční reklamu?

ANO

Zbyněk Gebauer ředitel Mlékárny Kunín

V současné době krize nevidím důvod, proč omezovat příjmy veřejnoprávní televize, které by musel nakonec dorovnat státní rozpočet.

NE

Mojmír Čapka generální ředitel Brisk Tábor

Veřejnoprávní televize má jiné poslání a jiné zdroje financování.

ANO

Jaromír Tlustý Nopo Engineering

Mně to nijak zvlášť nevadí. Je to obvyklý způsob financování televizí.

NE

Jakub Bernady majitel Conti Real

Ne, může tím být ohrožena její nezávislost.

bitcoin_skoleni

NE

Petr Vinš ředitel Moodys ČR

Pokud jsou vybírány koncesní daně, zdají se být příjmy z reklamy v rozporu s pravidly rovné konkurence.

  • Našli jste v článku chybu?