Rozhodující šesté finálové utkání hokejové extraligy mezi Spartou a libereckými Bílými Tygry se může pochlubit hned několika „nej“. Rekordní nebyla jen návštěva 17 014 diváků, ale „extraligový“ rekord padl v pražské O2 areně s trochou nadsázky i v jiné disciplíně, a sice v pojídání párků a klobás.
„Během šestého finále se prodalo přes čtyři tisíce hot dogů a klobás, přesně to bylo 4043, což je opravdu rekordní prodej v O2 areně během jednoho hokejového zápasu. Je to skvělý výsledek, ke kterému nám pomohly samozřejmě dvě přestávky navíc,“ připomněla Lenka Dušková, senior Fast Food Managerka O2 areny. O letošním titulu pro severočeský tým totiž rozhodl liberecký Bakoš až ve druhém prodloužení v 86. minutě.
Pro zajímavost, pokud by tyto uzenářské výrobky, jejichž dodavateli jsou Řeznictví a uzenářství U Dolejších a společnost Skaličan, byly seřazeny za sebou, utvořily by had dlouhý zhruba tři čtvrtě kilometru. Pokud bychom zůstali u hokeje, tak je to více než v 13 délek hokejového hřiště.
Návštěvnický rekord drží koncert Madonny z roku 2006, který navštívilo 18 628 diváků
Do pražské O2 areny loni přišlo více než milion diváků (1 062 501 lidí), nejvíce v její historii. Při 109 akcích činila průměrná návštěvnost 9748 diváků. Rozhodující podíl mělo mistrovství světa v hokeji v květnu.
Maximální kapacita areny je 18 tisíc diváků pro hudební koncerty, pro hokejové zápasy je o několik stovek nižší. Návštěvnický rekord drží koncert Madonny z roku 2006, který navštívilo 18 628 diváků a uvedená maximální kapacita tak byla mírně překročena. Za necelých 12 let fungování (do konce roku 2015) navštívilo O2 arenu přes 7,6 milionu diváků.