Unie vydavatelů Týdeník Euro získal ocenění v soutěži Časopis roku, kterou již podeváté vyhlašovala Unie vydavatelů. Art director Tomáš Novák na obálce roku 2012 ztvárnil téma věnované sociální síti Facebook, které bylo hlavním materiálem čísla 22/2012.
Kromě týdeníku Euro si různá ocenění ze soutěže odnesly tituly Chvilka pro tebe, Epocha, 100+1 zahraniční zajímavost, Betynka, Dům a zahrada, Forbes a Architekt. Digitálním počinem roku porota zvolila mobilní aplikaci časopisu Ekonom.
O ceny se letos kromě vydavatelství Mladá fronta, ucházelo šestnáct vydavatelů, kteří do soutěže přihlásili celkem 36 časopisů, pět digitálních projektů a 26 obálek časopisů. Porotu tvořilo dvacet odborníků zastupujících různé části mediálního trhu – mediální agentury, zadavatele reklamy a výzkum trhu. Zasedli v ní ale také zástupci akademické obce a odborníci na digitální publikování.