Barack Obama se stal prvním prezidentským kandidátem, který si koupil reklamu v počítačových hrách. Konkrétně v on-line verzích 18 počítačových her určených pro konzoli Xbox 360 od Microsoftu (na snímku billboard ze hry Burnout Paradise od Electronic Arts). Videoherní kampaň, probíhající v deseti amerických státech, je zaměřena na mladé muže, kteří jsou hůře zasažitelní tradičními reklamními kanály. A to navzdory Obamově výzvě z letošního února, v níž rodiče, potažmo voliče, nabádal k lepší péči o potomky, k vypnutí televizí a odložení počítačových her.
V těsném souboji s republikánem McCainem využívá demokrat Obama aktivně všech moderních prostředků komunikace k oslovení zejména mladé populace. Počátkem října například spustil sérii bannerů na domácích stránkách uživatelů celosvětové sociální sítě Facebook. Svůj profil má na serveru YouTube i MySpace, ve virtuálním světě Second Life je pro změnu aktivní komunita jeho příznivců Obama for President. A již loni si vytvořil profil na Twitteru, což je služba, jejímž prostřednictvím lze mezi registrované uživatele rozesílat textové zprávy o tom, co právě děláte, nebo kde a kdy proběhne váš příští předvolební mítink.