Finančně poradenská společnost Marshaly, jež je majetkově propojená s prodejci hrnců Zepter, začala spolu se 150 poradci nabízet od ledna své služby na tuzemském trhu. „Chceme využít potenciál a prodejní úspěch Zepter International a poskytnout klientům finanční produkty a nezávislé finanční konzultace. Proto vznikla Marshaly,“ prohlásil Jiří Bunda, generální ředitel Zepter ČR.
„Filozofií Marshaly je poskytovat zájemcům jen takové služby, které opravdu potřebují. Zaměřujeme se na rodiny, a to bez rozlišení příjmových skupin. Ve většině z nich lze totiž po zpracování finanční analýzy nalézt možnosti k nezávislému řešení jejich potřeb, či úspoře financí,“ uvedl jednatel Marshaly ČR Roman Stieger.
„Nevěřím, že náplní je poskytovat jen takové služby, které lidé potřebují. Filozofií takové firmy - zvláště v rozjezdu - je prodat domácnostem co nejvíce finančních produktů. O skutečné poradenství se snaží teprve finančně zabezpečení profesionálové s dlouholetými zkušenostmi v oboru,“ vyslovuje pochybnosti Jan Majer, šéfredaktor odborného serveru finančních poradců Investujeme.cz.
Vedle finančních produktů šitých na míru a garancí nezávislosti na jejich poskytovatelích si chce Marshaly zakládat na motivovaném týmu expertů, kteří nabídkám věří a dokáží nadchnout i zákazníky. „Ano, tomu rozumím. Takhle začínali všichni. Bude se prodávat, prodávat, prodávat… a jednou, prokáže-li se životaschopnost firmy na českém trhu, možná i kultivovat,“ glosuje Majer. Svoji poradenskou síť buduje Marshaly jak ze zkušených profesionálů, tak z řad perspektivních zájemců o poradenství proškolených na mezinárodních seminářích takzvané Marshaly Academy.