Menu Zavřít

OKŘÍDLENÝ KŮŇ PROHRÁVÁ

30. 8. 2001
Autor: Euro.cz

Manažerský barometr

Převážná část respondentů Manažerského barometru využívá pro volání mobilním telefonem sítě společnosti Eurotel. Většina z nich i proto, že si první přístroj pořizovali v době, kdy byl tento operátor jediným na českém trhu. Stejně jako v jiných oborech, tak i v názoru na kvalitu služeb jednotlivých sítí se manažeři neshodli. Zhruba deset procent dotázaných využívá služeb minimálně dvou operátorů.

„Telefonuji s okřídleným koněm, tedy Paegasem, ale spíše z historických důvodů. Kdybych si mohl ponechat původní číslo, asi bych jej už dávno změnil, protože mám řadu nepříliš dobrých zkušeností. Ale okovy nepřenositelnosti čísla jsou příliš velké, zní jedna z odpovědí. Podobný názor, ale s jiným obsazením: „Jako služební telefon mám teď Eurotel, dříve jsem používala Paegas. Co se týká pokrytí a kvality služeb, myslím, že jsem si trochu pohoršila.

WT100

„Používám Eurotel a o změně jsem zatím neuvažovala. Možná i proto, že jsem nevěnovala dostatek času podrobnému prostudování podmínek ostatních operátorů, napsala jiná manažerka. Naopak tento účastník barometru soudí: „Podle mne se ukazuje, že být první v řadě neznamená současně mít nejlepší růstový potenciál. Navíc si myslím, že nedávná akvizice Eurotelu ze strany Českého Telecomu má negativní vliv na image této značky, protože to může vypadat, že Eurotel už nemá co nabídnout.

Na českém trhu působí od loňského roku i třetí mobilní telekomunikační společnost. „Celá naše firma před nedávnou dobou přešla k nejmladšímu operátorovi – Oskarovi. Cenově je to ve srovnání s ostatními poměrně zajímavé, uzavírá jeden z dotázaných.

  • Našli jste v článku chybu?